رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره جلسه مشکلات صدور مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش مصطفوی، رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای پس از پایان جلسه امروز در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: من پای حرفم ایستاده‌ام. کمیته استیناف یک مهلت سه ماهه به باشگاه‌ها داد، اما AFC قبل از آن مهلت نامه‌ای نوشت که ۱۴ ملزومات اجباری دارد. از تیرک دروازه هم ایراد گرفتند.

او افزود: دیگر شرایط سنی من طوری نیست که بخواهم دروغ بگویم. فدراسیون فوتبال بیشترین همکاری را با کمیته‌های استیناف، بدوی و استقلال و پرسپولیس کرده و عزیزی خادم هم در جلسه اعلام کرد که حاضر است هر نامه سفیدی را برای استقلال و پرسپولیس امضا کند. قرار است وقتی بگیرند که ممکن است قبل از روز دوشنبه باشد که اعضای کمیته‌ها به مالزی بروند و با AFC گفتگو کنند.

رئیس کمیته استیناف گفت: آجورلو و صدری استادان من هستند و قرار شد با وکلای حقوقی‌شان مشورت کنند و جواب نامه AFC را بدهند و از آن طرف، عزیزی خادم با وزیر ورزش ملاقاتی با شیخ سلمان داشته باشند. این کار چند مرحله داشته است و در آخر هم می‌تواند به CAS برود. چیزی حدود ۵۲ جلسه برای این کار برگزار شده است. ضمن این که آجورلو و صدری تازه آمده‌اند. ۳۰۰ میلیارد بدهی مالیاتی برای استقلال و پرسپولیس که این اواخر به وجود نیامده است.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار