عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال درباره وضعیت سرخابی‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا بهروان عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای پس از جلسه اضطراری گفت: کمیته صدور مجوز حرفه ای از ۲ بخش بدوی و استیناف تشکیل شده و من در کمیته استیناف حضور دارم. تصمیماتی که گرفتیم، خیلی وقت پیش ارسال شده است و در راستای تطبیق الزامات قوانین صدور مجوز حرفه‌ای، به ۲ تیم استقلال و پرسپولیس مهلت دادیم.

او افزود: وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در این ماجرا درحکم کمک هستند. مصوباتی در این جلسه داشتیم که دوستان قرار است آن را دنبال کنند تا رفع مشکل شود. این مشکل صددرصد حل نشده اما قدم‌های بسیار موثری برداشته شده است و من خوشبین هستم.

عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای گفت: کنفدراسیون آسیا از ما می‌پرسد که چه مجوزی صادر شده است. امروز درباره تمام این مباحث صحبت شده است و قرار شد صحبتی نکنیم که AFC را حساس کند.

بهروان در پایان گفت: باید ظرف این چند روز اقدامات اساسی انجام شود و همه بسیج شده‌اند به این ۲ باشگاه کمک کنند. یکی از این ایرادها مالکیت ۲ باشگاه است که می‌شود اقداماتی انجام داد و باید ببینند جدی هستیم و در راستای رفع مشکل داریم اقدام می‌کنیم. ممکن است دیدار با شیخ سلمان هم تاثیرگذار باشد. تلاش همه جانبه در ابعاد مختلف باید انجام شود و عزم جمعی باید وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار