نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: برای رشد و توسعه کشور نیازمند جمعیت جوان و فعال هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، اظهار داشت: مسئله جمعیت موضوعی اساسی و کلیدی برای کشور است که باید دغدغه مردم و مسئولان باشد چرا که روند پیری جمعیت خطری بزرگ است.

او افزود: برای رشد و توسعه کشور نیازمند جمعیت جوان و فعال هستیم چرا که نیروی جوان دارای انگیزه و انرژی است.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: قانونی تصویب و مشوق‌هایی در نظر گرفته شده است تا در این خصوص خانواده‌ها کمتر دچار مشکلات معیشتی شوند.

او ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح(ع) اظهار داشت: ایشان یک نشان الهی بود که از مادری مومنه و پاک در یک معجزه الهی به دنیا آمد و آمدن پیامبر خاتم را بشارت داد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به حماسه ۹ دی، تصریح کرد: این حماسه خنثی کننده فتنه ۸۸ بود که اگر ترحم نظام اسلامی نبود می‌بایست سران فتنه محاکمه می‌شدند و مجازاتی جز اعدام هم نمی‌تواند مکافات عمل آن‌ها باشد.

او گفت: اما برخی این ترحم نظام را ندیدند و می‌خواهند حماسه 9 دی فراموش شود در حالی که این روز یوم الله است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام بیان کرد: دشمنان اکنون در عالم ظلم و ستم بوده و رژیم صهیونیستی را وادار به تهددید علیه ما می‌کنند، ولی رزمایش اخیر نشان داد که این تهدیدات توخالی هستند و نظام اسلامی چقدر مقتدر و آماده پاسخگویی است.

او ادامه داد: هم اکنون نیرو‌های نظامی و دولت مقتدر و همراه هستند و مردم هم باید با صبر دولت را در رسیدن به موفقیت‌ها و حل مشکلات همراهی کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار