امام‌جمعه اهل سنت مهاباد گفت: باید افرادی که در به وجود آمدن سیلاب در مهاباد دخیل بودند شناسایی و طبق قانون با آن‌ها برخورد شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی امام‌جمعه اهل سنت مهاباد، ۳ دی ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: تعدادی از مسئولان برای منافع شخصی خود اقدام به فروش معابر و اراضی اطراف رودخانه‌ها کرده‌اند که در نتیجه آن با افزایش ساخت‌وساز در این مناطق، منابع طبیعی تخریب شده و نتیجه آن بروز سیلاب در مهاباد است.

امام‌جمعه مهاباد گفت: این کار غیرکارشناسی در مهاباد مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است به طوری‌که با کوچکترین بارش برف و باران در این شهرستان سیل به راه می‌افتد در حالی که در سال‌های گذشته با وجود بارش‌های زیاد در مهاباد هیچگاه سیلاب در این شهرستان به راه نمی‌افتاد.

وی گفت: در حال حاضر باید برای ساماندهی شرایط فعلی و مقابله با سیلاب‌های بعدی برنامه‌ریزی کرد تا پیش از این شاهد به وجود آمدن خسارت مالی و جانی به مردم نباشیم.

ماموستا امامی گفت: همچنین شرکت پتروشیمی مهاباد با وجود آنکه یکی از شرکت‌های پردرآمد شهرستان محسوب می‌شود، اما آنگونه که باید و شاید این شرکت در توسعه مهاباد نقش‌آفرینی نکرده که نیاز است پتروشیمی مهاباد در این شرایط سخت اقتصادی بیش از پیش در خدمت به مردم و توسعه مهاباد گام بردارد.

انتهای پیام/ س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.