حجت الاسلام عادل پور خواستار رسیدگی به وضعیت فاضلاب بازارهای خرمشهر در زمان بارندگی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه گفت: نیاز است تا برای بهبود وضعیت اسفناک و غیر قابل تردد در روزهای بارانی بازارهای روز و صفای این شهرستان همه دستگاه ها از جمله شورا و شهرداری و آبفا ورود کنند.

او در خصوص بلاتکلیفی بازار امام علی خرمشهر  نیز خواستار ورود مدعی العموم دادستان به این موضوع و حل مشکل حقوقی آن شد.

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه در خرمشهر به عل رانت و بی عدالتی مشکلاتی در حوزه ی اشتغال وجود دارد، با اشاره به راه اندازی سامانه کاریابی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: لازم است مسئولین شهرستان و شورای اشتغال با قدرت وارد بشوند و از این سامانه برای ساماندهی اشتغال استفاده کنند.

مشکلات برق روستاهای غرب کارون از دیگر گلایه های امام جمعه بود و تقاضای احداث اتفاقات برق در در غرب کارون و جزیره مینو را کرد.

او ۹ دی سال ۸۸را یکی از بی نظیرترین رخداد های تاریخ ایران خواند که مقام معظم رهبری با ایستگادگی در برابر زیاده خواهان و فتنه گران نقش بی بدلیلی در این رویداد را ایفا کردند.

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: هر سال باید این روز را گرامی بداریم و ما باید به یاد داشته باشیم که با امداد الهی کشور از فتنه پرتگاه نجات پیدا کرد.

او در بخش دیگر خطبه های این هفته با اشاره به تهدیدهای نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران از آمادگی نیروهای نظامی ایرانی خبر داد و گفت: و درخواست ما از نیروهای مسلح ما این است که اگر رژیم صهیونیستی حماقتی کرد تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کنند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.