امام جمعه موقت همدان گفت: حماسه ۹ دی روز بزرگ میثاق با ولایت است که با بصیرت و هوشیاری مردم تحقق یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام محمد جوادی، امام جمعه موقت همدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: مردم نهم دی ماه به جنایتکارانی که کشتار و غوغا راه انداختند جواب دندان شکن دادند و آن‌ها به لانه هایشان خزیدند و تا امروز جرات بیرون آمدن و توطئه ندارند.

او همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهدای ما برای خار و زبون کردن استکبار کار‌های بزرگی انجام داد که رشادت‌های سردار سلیمانی مصداق بارز آنهاست.

امام جمعه موقت همدان در ادامه با اشاره به موضوع مهم جمعیت در کشور، اظهار داشت: مسئولان شرایط برای ازدواج جوانان را فراهم و تسهیل کنند تا موانع اقتصادی برداشته و میل و رغبت برای تشکیل خانواده بیشتر شود.

او افزود: طبق آمار‌های ثبت احوال با کمبود جمعیت مواجه هستیم و موضوع ازدواج باید در اولویت خانواده‌ها و مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام جوادی با تاکید بر آسان سازی ازدواج جوانان در جامعه و میان خانواده ها، گفت: وظیفه مسئولان همچون مجلس شورای اسلامی و هیات دولت در این خصوص سنگین‌تر است تا ملزومات و امکانات تشکیل خانواده را در اختیار جوانان قرار دهند.

امام جمعه موقت همدان بیان کرد: بی تردید با تحقق ازدواج و تشکیل خانواده فساد و آلوده شدن جوانان نیز کاهش یافته و شاهد جامعه‌ای سالم‌تر خواهیم بود.

او فرزندی را مسئله مهم دیگری دانست که به معضل امروز کشور تبدیل شده است و زوج‌های جوان را به فرزند آوری بیشتر توصیه کرد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: امام جمعه ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار