نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تبریک فرا رسیدن سالروز تولد حضرت عیسی (ع) آن حضرت را پیامبر صلح و دوستی دانست و از سران غرب خواست به تبعیت از این پیامبر الهی از جنگ و خونریزی دوری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : ما از سران غرب می‌خواهیم که به فرامین حضرت مسیح گوش دهند، زیرا اون همواره بشارت صلح می‌داد و از جنگ و خون ریزی دوری می‌کرد.

او به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت : سران رژیم اشغالگر قدس اقدام به تهدید ملت ایران کرده اند که در پاسخ به آن‌ها گفت شما توان مقابله با بسیجی‌های لبنان را ندارید.

آیت الله علما افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در مشهد فرمودند: اگر اسراییل به ایران چپ نگاه کند حیفا با خاک یکسان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در ادامه به سالروز حماسه نهم دی ماه اشاره کرد و افزود: این روز زمان پیمان مجدد با ولایت فقیه و مقابله با توطئه دشمنان است.

آیت الله علما ادامه داد: همه ما به ویژه صاحبان قلم وظیفه داریم که سالروز نهم دی ماه را برای مردم تبیین کنیم و این حماسه را برای آیندگان نگه داریم.

امام جمعه کرمانشاه گفت: باید افکار امام راحل و رهبر معظم انقلاب را به خوبی تبیین کنیم تا این راه روشن برای آیندگان نیز به درستی حفظ شود.

او به سالروز تولد حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت: جوانان کشورمان باید براساس عقلانیت و خرد حرکت کنند و همچون حضرت زینب (س) در زمان‌های حساس با درایت عمل نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.