رئیس اداره صمت شهرستان زابل خبر داد؛

تشکیل پرونده تخلف برای کوره آجر پزی در زابل

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل گفت: پرونده تخلف برای کوره آجر پزی با ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان زابل تشکیل و جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن‌و‌تجارت سیستان و بلوچستان، رضا شهری زاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل گفت:در راستای نظارت بر فعالیت واحد‌های تولیدی سهمیه بگیر سوخت یارانه‌ای و پس از انجام بازدید‌های دوره‌ای و مشترک از واحد‌های تولیدی آجر فشاری با حضور بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت، شرکت نفت و تعزیرات حکومتی جهت یکی از واحد‌های تولیدی آجر به دلیل عرضه خارج از شبکه نفت کوره پرونده‌ای به ارزش ۶ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی هدف از این بازدید‌ها را احقاق حقوق شهروندان و نظارت بر تولید واحد‌های آجر فشاری با هدف تامین نیاز مردم و پروژه‌های عمرانی عنوان کرد.

وی گفت: گشت‌های مشترک در این زمینه کماکان ادامه دارد که توصیه ما به متصدیان واحد‌های تولیدی افزایش تولید و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می‌باشد و در این راستا اداره صنعت ومعدن حمایتی‌های قانونی از بخش تولید و واحد‌های فعال را نیز در دستور کار دارد.

شهری زاد رییس اداره صمت شهرستان زابل گفت: از شهروندان محترم نیز در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی، اقتصادی مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ستاد خبری و یا کتبی به اداره صمت اطلاع دهند تا با متخلفین برابر مقررات برخورد شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار