سازمان فضای مجازی سراج گیلان نخستین دوره ماراتُن آموزشی رقابتی "کوچک جنگلی" را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین سبزه چین، مسئول مرکز اپلیکیشن و بازی سازمان فضای مجازی سراج استان گیلان گفت: به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک، نخستین ماراتُن آموزشی رقابتی "کوچک جنگلی" با اهدای جوایز نفیس برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه برای شرکت در این مسابقات نیاز به دانش فنی نیست، افزود: شرکت کنندگان در این دوره ضمن یک دوره آموزشی ۷۰ دقیقه‌ای با شیوه و قالب تولید بازی تعاملی آشنا و توانایی تولید این محصول را فرا خواهند گرفت.

مسئول مرکز اپلیکیشن و بازی سازمان فضای مجازی سراج گیلان با بیان اینکه ۱۰ بهمن ماه آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این مسابقات است، اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار تولید شده توسط شرکت کنندگان هم ۲۰ بهمن ماه امسال است.

سبزه چین ادامه داد: نفر اول این ماراتن؛ یک میلیون و پانصد هزار تومان، نفر دوم؛ یک میلیون تومان، نفر سوم؛ ۷۰۰ هزار تومان، نفر چهارم؛ ۲۰۰ هزار تومان جایزه می‌گیرند و ۵ جایزه ۱۰۰ هزار تومانی هم به نفرات بعدی اهدا خواهد شد.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در ماراتُن آموزشی رقابتی "کوچک جنگلی" برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی shetab.info مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.