ابراز امیدواری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط با عربستان

بنی گانتس اعلام کرد که امیدوار است به زودی شاهد عادی‌سازی روابط سعودی‌ها با رژیم صهیونیستی همانند امارات، بحرین، مراکش و سودان باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، امروز (جمعه)، ابراز امیدواری کرد که عربستان به زودی روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی کند.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» در گزارشی نوشت که بنی گانتس در نشستی مجازی با صدها نفر از طرفداران و فعالان حزب «آبی‌وسفید» درباره موضوعات گوناگونی صحبت کرد که مهم‌ترین آن‌ها عادی‌سازی روابط با کشور‌های عربی و اسلامی بود.

گانتس در سخنرانی خود اظهار داشت که امیدوار است به موازات تقویت روابط با آمریکا و مصر و اردن، سعودی‌ها نیز مانند امارات، بحرین، مراکش و سودان توافقنامه آبراهام را امضا کرده و روابط را عادی‌سازی کنند.

او در ادامه عنوان کرد که بزرگترین دستاوردی که او در سطح شخصی به دست آورده، برکناری بنیامین نتانیاهو از نخست‌وزیری و جایگزینی نفتالی بنت به جای او و تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی است.

در سپتامبر ۲۰۲۰ امارات و بحرین با خیانتی آشکار به ملت و آرمان‌های فلسطین با وساطت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا توافقنامه موسوم به آبراهام را امضا کرده و روابط خود را با رژیم صهیونیست عادی‌سازی کردند. چند پس از این مراکش و سودان نیز روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار