فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در شمال شرق گفت: حضور نقطه ای تیپ های رزمی و متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش در کنار مرزبانان، امنیت پایدار را در مرزها ایجاد کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در شمال شرق گفت: تجهیزات مورد استفاده ما بومی است و در گستره حدود ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک ایران و افغانستان و همچنین رصد کامل و فرا سرزمینی تحرکات در کشور همسایه با تجهیزات و روش‌های مدرن باعث ایجاد "امنیت پایدار و تامین منافع ملی " شده است.

وی گفت: همین ایجاد امنیت، علیرغم ناامنی در کشور همسایه، باعث شده تا هموطنان عزیزمان، بدون هیچ گونه مشکلی به زندگی روزمره خود بپردازند و امور کشاورزی، دامداری و اقتصادی در جریان باشد و امنیتی که ارتش در مرزها به وجود آورده تاثیر بسیار زیادی بر توسعه اقتصادی کشور درگذرهای مرزی بین ایران و افغانستان دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در شمال شرق گفت: کمک های مومنانه،کمک و رسیدگی به بهداشت و درمان هموطنان مرزنشین و طرح‌های محرومیت زدایی از قبیل راهسازی،‌ آبرسانی از جلوه های تحقق شعار " ارتش فدای ملت " است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر همین اساس فرمودند امروز ارتش ویترین ارزش های اسلامی است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۸ ۰۴ دی ۱۴۰۰
خداروشکر، امنیت یه چیزی هست که هروقت نباشه متوجه میشیم چه چیزی رو از دست دادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۴ دی ۱۴۰۰
الحمدلله