نجات جان کودک با مانور هاملیخ + فیلم

کارمند زن با انجام مانور هاملیخ جان کودکی را که در فرودگاه در معرض خفگی قرار گرفته بود نجات داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک مامور اداره امنیت حمل و نقل با مهارت خود جان یک کودک را در یکی از فرودگاه‌های آمریکا نجات داد. در حالی که این کودک قادر به نفس کشیدن نبود این مامور با انجام مانور هایملیخ جان این کودک را نجات داد. «سیسیلیامورالس»، افسر اداره امنیت حمل و نقل (TSA) با دیدن این صحنه به سرعت وارد عمل شد و با رساندن خود به این کودک و انجام مانور هایملیخ وی ار از مرگ نجات داد.

مادر جوان این کودک پس از برداشتن کودک ۲ ماهه اش از خودرو به داخل سالن فرودگاه نیوآرک آمده بود. با این حال او ناگهان متوجه شد که پسرش نفس نمی‌کشد. در حالی که مادر جوان از وحشت زیاد فریاد می‌کشید افسر مورالس به کمک او شتافت. او با پرش از روی گیت بازرسی خود را به مادر کودک رساند و با بغل کردن کودک بلافاصله اقدام به انجام مانور هایملیخ کرد.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش رسانه‌های محلی مورالس یک تکنیسین پزشکی آموزش دیده اورژانس (EMT) با ۱۰ سال تجربه است. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود خانم مورالس پس از گرفتن نوزاد از مادرش، او را روی بازوی خود انداخته و سپس به پشت او می‌زند. با این حال او در اولین تلاش هیچ پاسخی از کودک دریافت نمی‌کند. خوشبختانه در تلاش دوم نوزاد هوشیاری خود را به دست آورده و شروع به گریه می‌کند.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران اقدام مورالس را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «همه قهرمانان شنل نمی‌پوشند.» خدا نگهدارش باشد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.