فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و دستگیری هفت قاچاقچی مسلح با یک تن و ۸۳ کیلو مواد افیونی در استان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و گسترش چتر اطلاعاتی خود در جنوب استان به سرنخ‌هایی از فعالیت اعضای یک باند بزرگ و مسلح دست یافتند که نشان می‌داد، اعضای این باند مسلح قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به صورت شبانه از یکی از مناطق صعب العبور منطقه ایرانشهر به داخل کشور منتقل کنند.

وی با اشاره به رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح توسط یگان‌های اطلاعاتی پلیس، افزود: شب گذشته پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان در محور"ایرانشهر-سرباز"، یگان‌های عملیاتی پلیس منطقه را تحت نظر قرار داده که قاچاقچیان مسلح با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آن‌ها درگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اعضای این باند بزرگ قصد فرار با محموله مواد مخدر را داشتند، تصریح کرد: پس از ساعتی درگیری مسلحانه و با آتش پر حجم یگان‌های عملیاتی پلیس، سه دستگاه خودروی پژو قاچاقچیان توقیف، ۴ سوداگر مسلح دستگیر و در بازرسی از خودرو‌ها ۸۲۲ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و ۳۳ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش به همراه ۲ قبضه سلاح جنگی کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اجرای یک عملیات موفق دیگر توسط یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شمال استان سیستان وبلوچستان، بیان داشت: در این عملیات، ماموران انتظامی شهرستان‌های "زابل و هیرمند" پس از هفته‌ها اقدامات شبانه روزی، ۳ تن از اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر را که قصد جابه جایی مواد مخدر از محل و مخفیگاه خود بودند، به همراه ۲۲۷ کیلو گرم تریاک دستگیر کردند و در ادامه این عملیات تکاوران انتظامی با شناسایی محل سکونت این قاچاقچیان یک دستگاه خودرو پژو به کارگیری شده در حمل و جابه جایی مواد افیونی را نیز توقیف کردند.

به گفته سردار طاهری  در این دو عملیات صورت گرفته دو باند قاچاق مواد مخدر منهدم، ۷ سوداگر مرگ دستگیر، دو قبضه سلاح کلاش کشف، ۴ دستگاه خودروی پژو توقیف و در مجموع یک تن و ۸۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و حشیش کشف شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار