پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلات صدور مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلات دریافت مجوز حرفه‌ای از سوی سرخابی‌ها گفت: به هر حال هر ساله باشگاه‌ها با این مشکل مواجه هستند و مدیران فدراسیون فوتبال دوباره مهلتی از afc می‌گیرند، اما باز همان شرایط نامناسب باقی می ماند و در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی شود. ما باید زیر ساخت هایمان تغییر پیدا کند. به هر حال اگر تا ۲ سال دیگر همین شرایط وجود داشته باشد، از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شویم و حتی فوتبالمان تعلیق می‌شود و‌ ای اف سی هم به شکل بدتری با ما برخورد کند.

او افزود: شرایط زیر ساختی باید به صورتی باشد که هیچ جای بحث نباشد و آنچه که‌ ای اف سی در نظر دارد باید باشگاه‌های ما به حرفه‌ای سازی نزدیک‌تر شوند. معضل فوتبال ما این است که باشگاه‌های ما هنوز زیر نظر دولت اداره می‌شوند و این مشکل بزرگ را‌ ای اف سی نمی‌پذیرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار این است که باشگاه‌ها خصوصی شوند و زیر نظر ارگانی فعالیت نکنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم ذوب آهن گفت: کار پرسپولیس بعد از زدن گل اول با اشتباه گلر ذوب راحت‌تر شد. البته سرخپوشان سوار بازی بودند و در نهایت به پیروزی دست یافتند.

تیم پرسپولیس مسیر طولانی برای قهرمانی پیش رو دارد 

او ادامه داد: به نظرم اعتراض ذوبی‌ها به صحنه پنالتی بی مورد بود. کسب ۳ امتیاز بازی اتفاق خوبی برای سرخپوشان است چرا که خودشان را به بالای جدول رساندند. علاوه بر این، بازی‌های لیگ از این به بعد جذاب‌تر می‌شود. البته ممکن است در ادامه فصل اتفاقات زیادی رخ بدهد و سرخپوشان مسیر طولانی برای قهرمانی پیش رو دارند.

درخشان گفت: تیم پرسپولیس فراز و نشیب زیادی خواهد داشت تا به قهرمانی دست یابد و این تیم به راحتی نمی‌تواند قهرمان شود و فرش قرمز برای سرخپوشان پهن نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی بعدی سرخپوشان با سپاهان گفت: بازی با سپاهان سخت است چرا که هر تیمی که برنده این بازی شود به صدر جدول نزدیک‌تر می‌شود و حتی ممکن است با لغزش استقلال صدر جدول را از آن خود کند. به هر حال سرخپوشان برای اینکه همچنان در کورس مدعیان قهرمانی بمانند باید سپاهان را ببرند. البته شرایط متفاوت است و ۱۹ بازی دیگر مانده است و تیم‌های بالای جدول باید بازی‌های رودررو انجام بدهند و شانس تیم‌ها زمانی افزایش می‌یابد که تیم‌ها در تقابل با یکدیگر برنده شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۴ دی ۱۴۰۰
بهتر!
آخرین اخبار