سرپرست فرمانداری سلماس گفت: بارش سنگین برف موجب مسدود شدن راه ارتباطی ۴۰ روستای بخش کوهسار با مرکز شهرستان سلماس شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم غنی زاده سرپرست فرمانداری سلماس با اشاره به اینکه بخش کوهسار سلماس دارای ۸۳ روستاست که بیشتر آن‌ها در نوار مرزی با کشور ترکیه واقع شده، افزود: ارتفاع برف در مناطق کوهستانی این بخش از ۳۰ تا ۴۰ سانتیمتر متغیر بوده و تلاش برای بازگشایی راه‌های مسدود شده از سوی اکیپ‌های اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای سلماس آغاز شده است.

او از رانندگانی که قصد عبور از محور‌های ارتباطی این شهرستان را دارند خواست تا با احتیاط و همراه داشتن وسایل و تجهیزات کامل و تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ تردد کنند.

سرپرست فرمانداری سلماس بیان کرد: تیم‌های راهداری اکنون در تمام محور‌های شهرستان مستقر بوده و در حالت آماده باش قرار دارند و تمام مسیر‌ها باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

غنی زاده از رانندگان خواست به نکات ایمنی، توصیه‌های عوامل راهداری و پلیس راه توجه کرده و در صورت امکان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

او افزود: با توجه به برودت هوا و بارش برف و احتمال یخبندان، آموزش حضوری در مدارس روستایی شهرستان سلماس امروز، شنبه (چهارم آذرماه) تعطیل است.

بارش برف هر چند مشکلاتی را در امر تردد شهروندان به وجود آورده، ولی موجب خوشحالی مردم به ویژه کشاورزان و کودکان شده است.

مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان غربی به شماره ۱۴۱ آماده پاسخگویی به سوالات مردم درخصوص وضعیت ترافیکی و جوی است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: بارش برف ، برودت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.