مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۳ هزار و ۵۹۷ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن به بنیاد مسکن معرفی شده اند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  بیک مداح  مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان  گفت: تعداد کل ثبت نام شدگان در طرح اقدام ملی مسکن استان ۱۵ هزار و ۴۱۹ نفر است که تعداد ۳ هزار و ۵۹۷ متقاضی به بنیاد مسکن معرفی شده اند.

بیک مداح گفت: استقبال خوبی از طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های استان انجام گرفته است وبیش از ۵۰ درصد معادل ۲ هزار و ۶۲۶ متقاضی نیز تاکنون واریز وجه اولیه را انجام داده اند.

وی همچنین  گفت: ۷۰۶ واحد مسکونی در سطح استان با عنوان طرح اقدام ملی مسکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در ادامه از پروژه‌ی شاخص این بنیاد در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: درشهر زاهدان، مطالعات پروژه ۱ هزار و ۱۷۲ واحدی شهرک قدس به اتمام رسیده است و در مرحله صدور پروانه قرار دارد.

دکتر بیک مداح  گفت: با اینکه آمار اعلامی دائما در حال تغییر و افزایش است، اما نشان از استقبالی دارد که می‌تواند نوید بخش روز‌های خوب برای مردم استان در حوزه مسکن باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر ببخشید محل احداث مسکن ملی در زابل در کدام منطقه قرار دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۲:۰۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام من واریز وجه انجام دادم فقط سوالم اینه این خونه ها کجای زاهدان در کدام منطقه است ممنون
Iran (Islamic Republic of)
نجلا
۲۲:۵۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
نمیدونم کی این زمین هارو بهمون میدن جون به لب شدیم
آخرین اخبار