مردم تازه‌شهر از آب شرب تصفیه‌خانه سلماس تا پایان سال بهره‌مند می شوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: تا پایان سال جاری مردم تازه شهر سلماس از آب شرب تصفیه خانه این شهرستان بهره مند می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، لطیف خوش سیرت اظهار کرد: برای انتقال آب شرب از تصفیه خانه سلماس به تازه شهر ۹ کیلومتر خط انتقال در دست اجرا بوده که تاکنون ۶.۵ کیلومتر آن به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: مقرر شد شبکه جمع آوری فاضلاب سلماس و تازه شهر از محل اعتبارات ماده ۲۳ پیگیری شود که در روز‌ها و هفته‌های آینده شاهد فعالیت کارگاه‌های توسعه شبکه فاضلاب در این شهر‌ها باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی وجود شبکه‌های فرسوده آب در سلماس را از مشکلات عمده مردم برشمرد و اظهار کرد: در این راستا مقرر شد پیگیری‌های لازم توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انجام و اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات ملی و تنش آبی توسط وزارت نیرو تامین و بخشی از شبکه فرسوده آب سلماس اصلاح و بازسازی شود.

خوش سیرت، تامین آب شرب ۶۹ روستای واقع در پایین دست از محل تصفیه خانه آب سلماس را از دیگر تصمیمات عملیاتی برای این شهرستان عنوان کرد و افزود: برای این منظور مطالعات فاز یک این طرح به اتمام رسیده و با اتمام مطالعات فاز ۲ موافقت نامه مربوطه از وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه اخذ و با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، عملیات اجرایی طرح آغاز خواهد شد.

انهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.