بانوی پینگ پنگ باز همدانی قهرمان تور نوجوانان کشور شد

«ستایش ایلوخانی» پدیده تنیس استان همدان عنوان قهرمانی رقابت‌های تنیس روی میز تور نوجوانان کشور را کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،زهره ابوطالبیان ، رئیس هیات تنیس روی میز همدان گفت: «ستایش ایلوخانی» ورزشکار همدانی در دیدار نهایی رقابت‌های تنیس روی میز تور نوجوانان کشور به مصاف «باران ارجمند» از گلستان رفت و با اقتدار با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسید و نشان طلا کسب کرد.

او افزود: جدال این ۲ ملی پوش نوجوان دختر کشورمان در گیم اول ۱۱ بر ۸ به سود ایلوخانی به پایان رسید، در گیم دوم نیز با نتیجه نزدیک ۱۲ بر ۱۰ بازهم پیروز شد، سپس در گیم سوم ایلوخانی توانست ۱۱ بر پنج نفر سوم هوپس جهان را شکست بدهد و در گیم چهارم ۱۱ بر ۶ به پیروزی رسید و مقتدرانه قهرمان تور ایرانی نوجوانان دختر در کرمانشاه شد.

رئیس هیات تنیس روی میز همدان بیان کرد: ایلوخانی سابقه کسب عنوان ️نایب قهرمانی کانتندر جهانی عمان در سال جاری را در کارنامه دارد.

ابوطالبیان گفت: همچنین «مبینا اصلانی» دیگر نوجوان با استعداد تنیس روی میز همدان در مسابقات تنیس روی میز تور نوجوانان کشور به نشان برنز رسید.

پیکار‌های تنیس روی میز تور نوجوانان کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و زهره ابوطالبیان مربی ورزشکاران منتخب همدان در این دوره از مسابقات بود.

انتهایئ پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.