استاندار گیلان گفت: برای شناسایی و رفع مشکلات، به صورت میدانی گام برداشته و فقط به گزارش‌ها اکتفا نکرده ام.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز در نشست با مجمع ایثارگران استان، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، و قدردانی از نظرات و پیشنهادات ارائه شده در این جلسه گفت: این پیشنهاد‌ها را به برنامه مدیریتی خود اضافه کرده و در کارگروه‌های تخصصی نظیر صنعت، گردشگری و امور دانش‌بنیان استفاده می‌کنم.

او با اشاره به رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب و بیانیه گام دوم، و روشن بودن مسیر برای تعالی کشور و استان، افزود: از توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی، عبور کرده ایم و وظیفه همگان اینست که مردم را به آینده کشور، امیدوار کنند.

استاندار گیلان با ابراز تعجب از اینکه عده‌ای در ۸ سال گذشته سکوت کرده بودند و حالا که به اهداف خود نرسیده اند، انتقاد می‌کنند، گفت: در حال حاضر بانک اطلاعاتی مناسبی از منابع انسانی، تدوین کرده ایم و با استعانت از پروردگار و پشتیبانی‌های مردمی، به مردم خدمت خواهیم کرد.

اسدالله عباسی با تأکید بر بازسازی نیروی مدیریت با در نظر داشتن مولفه جوانی، افزود: مدیرانی جهادی، مردمی و انقلابی می‌خواهیم و باید این امر را با دقت انجام دهیم، نه آنکه دقت را فدای سرعت کنیم.

او ایثارگری، روحیات ارزشی و بسیجی و حرکت در مدار منویات رهبری معظم و سیاست‌های دولت مردمی را از مولفه‌های انتخاب مدیران برای خدمت شایسته به مردم عنوان کرد.

استاندار گیلان با اشاره به لزوم کادر سازی برای مدیریت در بخش‌های مختلف، گفت: در هر جایی که فرمانداری منصوب می‌شود، به همراهی یک جوان مومن انقلابی در کنار وی تاکید دارم که این همان کادرسازی است.

اسدالله عباسی افزود: از توسعه اشتغال و افزایش تولید برای تحقق شعار رونق تولید و برنامه‌های دولت آیت الله رئیسی به صورت جدی حمایت می‌کنیم.

او تصریح کرد: از فعالیت‌های انجام شده، در قالب عملکرد ۳ ماهه به مردم گزارشی ارائه خواهم داد.


در جریان این نشست تعدادی از حاضران در مجمع ایثارگران استان نظرات خود را بیان کردند.

 


انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.