فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای تلفن همراه وکشف ۷ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سرهنگ "احمد ثمره حسینی" فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت به عنف تلفن همراه توسط ۲ موتورسوار درشهرستان زابل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: با بررسی صحنه سرقت و طبق اظهارات مالباخته مشخص شد ۲ سرنشین ناشناس با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک جلوی یک شهروند را گرفته و به وسیله شمشیر آن را تهدید و تلفن همراه وی را سرقت و از محل متواری شده بودند.

سرهنگ ثمره حسینی افزود: با تحقیقات میدانی انجام شده دو نفر در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه درمخفیگاهشان درخیابان آیت الله بختیاری دستگیر و برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۵ دستگاه تلفن همراه مسروقه بهمراه دو تیغه شمشیر از سارقان افزود: متهمان که ۱۹ و ۲۰ ساله بودند در بازجویی‌های به عمل آمده به ۷ فقره سرقت به عنف تلفن همراه شهروندان در شهرستان زابل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل درپایان با اشاره به تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی برای متهمان به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار