مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌ریزی آبفا برای آبرسانی و رفع تنش آبی ۷۱۰ روستای استان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کم بارشی گسترده در  استان به افزایش تنش آبی دامن زد گفت: برنامه‌ریزی آبفا برای آبرسانی و رفع تنش آبی ۷۱۰ روستای این استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به عدم بارندگی در پاییز و زمستان سال ۱۳۹۹، از ابتدای امسال تنش‌های آبی در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان به شدت افزایش پیدا کرده است.

وی افزد: با توجه به این مهم به منظور گذر از بحران آبی برنامه مدونی برای ارتقا سطح بهره‌مندی در روستا‌های فاقد شبکه و رفع تنش آبی در شهر‌ها و روستا‌ها تدوین شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌ریزی برای آبرسانی به ۲۰۵ روستا از محل اعتبارات ملی، ۱۵۵ روستا در قالب اعتبارات استانی، رفع تنش آبی و ۳۵۰ روستا در قالب اعتبارات محرومیت‌زدایی انجام شده است که در صورت تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات، میزان آبرسانی و رفع تنش آبی تا پایان سال مالی به ۷۱۰ روستا خواهد رسید.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: آب و فاضلاب ، تنش آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار