مسافرانی که از پرداخت کرایه تاکسی فرار می‌کنند؛

ایجاد پیامک واریز کرایه برای رانندگان در دستور پیگیری است

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی درباره مشکلات پرداخت آنلاین و عدم واریز کرایه مسافران به رانندگان گفت: بحث پیامک واریز برای رانندگان در حال پیگیری است تا خیال تاکسیران‌ها بابت کرایه راحت شود.

مهدی اسماعیل‌بگی، مدیرعامل سازمان نظارت و تاکسیرانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره مشکلاتی که در شیوه پرداخت آنلاین کرایه‌ها وجود دارد، گفت: در حوزه پرداخت آنلاین مشکلاتی وجود دارد که تا به حال سازمان تاکسیرانی به طور جدی ورود نکرده است.


وی گفت: این مسئله در دستور جدی ما است و باید درنظر گرفت که بین پرداخت آنلاین و دستگاه پوز تفاوت وجود دارد؛ وقتی در دستگاه پوز، کارت عابر‌بانک کشیده می‌شود، پول مستقیم به حساب راننده واریز می‌شود.

اسماعیل‌بگی ادامه داد: اما در پرداخت الکترونیک، مبلغ در حساب تجمیع می‌شود و در روز دو مرتبه تا سه مرتبه برای تاکسیران این واریز انجام می‌شود. از طرفی اگر مبلغی دیر واریز شود یا واریز نشود، به این عدم پرداخت رسیدگی می‌شود.


مدیرعامل سازمان نظارت و تاکسیرانی در پاسخ به این سوال که چگونه راننده می‌تواند عدم واریز کرایه‌اش را از مسافر پیگیری کند، گفت: نخست باید مسافر اطلاعات پرداخت کرایه را به راننده نشان دهد. از طرفی در اپلیکیشنی که طراحی شده، تاکسیران می‌تواند به لحظه واریز کرایه‌اش را مشاهده کند.


وی گفت: در کنار این اپلیکیشن، بحث پیامک واریز کرایه هم در حال پیگیری است که با ارسال پیامک به راننده، دلخوشی پرداخت کرایه برای راننده به وجود بیاید. همچنین، انتقال تسویه هم در روز دو تا سه مرتبه انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید
پرداخت کرایه تاکسی از طریق موبایل امکان پذیر می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار