معاون بهره برداری شرکت گاز خراسان جنوبی از مصرف روزانه ۴ میلیون متر مکعب گاز در بخش خانگی استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، محمودی معاون بهره برداری شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: امسال مصرف گاز در بخش خانگی و اداری در مقایسه با پارسال ۱۵ درصد افرایش داشته است که اگر این روند افزایشی ادامه داشته باشد حتما با افت فشار در لوله‌های انتقال گاز استان مواجه می‌شویم و همچنین تأمین پایدار گاز در بخش خانگی با مشکل مواجه می‌شود.

او گفت: امسال حدود ۲۵ درصد از مشترکین خانگی گاز بیشتری مصرف کرده اند که جزو گروه پر مصرف شناخته شده اند.

محمودی گفت: در بخش خانگی روزانه ۴ میلیون متر مکعب گاز مصرف می‌شود که حدود ۲۵ درصد آن سهم مشترکین پر مصرف است که بیشتر از ظرفیت سهم شان استفاده می‌کنند.

معاون بهره برداری شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: از ابتدای آذر ماه قیمت گاز پلکانی شده و مشترکین خانگی که مصرف متعارف دارند و در پلکان اول تا سوم مصرف گاز قرار گرفته اند هیچ گونه افزایش گاز بهایی نسبت به سنوات گذشته نخواهند داشت.

او گفت: مشترکین خانگی پر مصرفی که در پلکان چهارم تا دوازدهم قرار می‌گیرند به ازای هر پلکان ۴۰ درصد نسبت به پلکان قبلی افزایش تعرفه گاز بها خواهند داشت.

معاون بهره برداری شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: با افزایش مصرف گاز مشترکین بخش خانگی به پلکان‌های بعدی وارد می‌شوند؛ در پلکان دوازدهم قیمت هر متر مکعب گاز به ۲ هزار تومان که معادل ۴ برابر نرخ پارسال است افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار