دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: بیش از ۱۱۲ میلیون دز واکسن کرونا به همت هلال احمر وارد ایران شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدحسن قوسیان مقدم،دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در جلسه هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بیش از ۱۱۲ میلیون دز واکسن کرونا از سوی هلال احمر وارد ایران شده است.

او با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان کرمان یکی از قوی‌ترین و فعال‌ترین جمعیت‌های کشور است، افزود: دلیل توانمندی‌های جمعیت هلال احمر کرمان وجود مدیریت توانمند، هیات مدیره و مجمع همراه این استان است.

قوسیان مقدم با اشاره به اینکه در موقوفات جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، عنوان کرد: مدیریت موقوفات این شهرستان به صورت تیمی انجام می‌گیرد و در خصوص تفویض اختیار این موقوفات به مدیرعامل استان با توجه به مسائل شرعی و قانونی محدودیت داریم.

او با اشاره به اینکه مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر با نظم و قوانین خاصی مدیریت می‌شود گفت: کرمان جز معدود استان‌هایی است که دارای سه داروخانه است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور افزود: هلال احمر در کرمان جزء جمعیت‌های قوی است و این مهم به خاطر تعامل و همکاری خیلی خوب در مدیران اجرایی استان است.

او با اشاره به فعالیت‌های در زلزله بم ماندگار شده است، بیان داشت: ساختمان‌ها و بنا‌های بسیار مهمی توسط صلیب سرخ و هلال احمر در بم ساخته شده است که جای دارد از متولیان احداث این ساختمان تجلیل کرد.

قوسیان مقدم با اشاره به فعالیت خانه‌های هلال تصریح کرد: کرمان بیش از ۵ هزار منطقه روستایی دارد که انتظار می‌رود قریب به ۲الی ۳ هزار خانه هلال در روستا‌ها راه اندازی شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار