رئیس هیئت هندبال خراسان رضوی گفت: فدراسیون هندبال از هشت بازیکن نوجوان و ۲ کادر فنی این استان برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان دعوت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا علیزاده رئیس هیئت هندبال خراسان رضوی گفت: هشت پسر بازیکن به همراه یک مربی و یک ماساژور توسط فدراسیون هندبال دعوت شدند تا در ۲ گروه جداگانه در اردوی تیم ملی نوجوانان که این ماه در تهران برگزار می‌شود شرکت کنند.

وی گفت: برگزاری و میزبانی مسابقات هندبال نوجوانان کشور در شرایط سخت کرونایی در مشهد فرصتی ایجاد کرد تا چهار تیم از این استان در این مسابقات شرکت کرده و تیم‌های سبزوار، تربت‌جام و مشهد موفق به کسب مقام‌های اول، دوم و چهارم کشور شوند، این نتایج توجه مربیان و کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان را به هندبالیست‌های شایسته خراسان رضوی جلب کرد.

رئیس هیئت هندبال خراسان رضوی گفت: شایسته است از مربیان سازنده و پرتلاش این نوجوانان از جمله حسن صالح آبادی از سبزوار و نوید قندی از تربت‌جام و همچنین هیات‌های هندبال سبزوار، تربت‌جام، مشهد و نیشابور قدردانی شود.

وی گفت: دارینی، مسعودنیا، راه شناس و وفایی دوست از سبزوار، مرادلی و نوروزی از تربت‌جام، غلام نژاد از مشهد و رشیدآبادی از نیشابور هشت هندبالیست نوجوان استان در ترکیب اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان هستند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار