بازدید سرزده شهردار شهرکرد از سازمان حمل و نقل بار و مسافر

شهردار شهرکرد از سازمان حمل و نقل بار و مسافر به صورت سرزده بازدید و با جمعی از رانندگان و کارکنان این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد از سازمان حمل و نقل بار و مسافر به صورت سرزده بازدید و با جمعی از رانندگان و کارکنان این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

او در این دیدار اظهار داشت: به دنبال خدمت صادقانه به شهروندان هستیم و باید تلاش نماییم در هر جایگاهی که قرار داریم برای رضای خداوند، خدمت به مردم و توسعه شهر گام برداریم.


بیشتر بخوانید


جاپلقی بررسی نقاط ضعف و قوت سازمان‌ها را ضروری دانست و افزود: اگر به مجموعه عملکردی سازمانی نقدی وارد است باید منصفانه، تمامی نقاط ضعف و قوت را شناسایی و به ارائه راهکار جهت تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها بپردازیم.

او اضافه کرد: برقراری نظم و انضباط و ساماندهی مطلوب نیرو‌های انسانی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مولفه‌های مدیریتی است که پایه‌های برنامه‌ریزی جهت پیشبرد به سمت اهداف سازمانی را بنا می‌کند.

جاپلقی بر تکریم مسافران تاکید کرد و گفت: رفتار درست با مردم و تکریم و احترام به شهروندان از مباحث بسیار جدی و حائز اهمیت است که رعایت آن ضروری است و هیچ اشتباهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار