مدیرکل زندان‌ها و اقدامات امنیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زندانیان هم استانی در مسابقات قرآنی منطقه ای ۴ رتبه برتر کسب کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، منصور بیژنی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات امنیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات قرآن زندانیان منطقه چهار کشور به میزبانی اداره کل زندان‌های استان فارس برگزار شد.

او افزود: در این مسابقات ۴ تن از زندانیان زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد در رشته‌های حفظ، تفسیر و نهج‌البلاغه برگزیده شدند.

بیژنی اضافه کرد: رتبه اول در رشته تفسیر قرآن مجید، رتبه دوم در رشته نهج‌البلاغه، رتبه سوم در رشته حفظ کل قرآن کریم و رتبه سوم تفسیر قرآن مجید عنوان‌هایی بودند که مددجویان شرکت‌کننده از کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات کسب کردند.

او با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌های استان ادامه داد: با همکاری روحانیون و اساتید برجسته قرآنی آموزش قرآن در رشته‌های مختلف برای زندانیان برگزار می‌شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات امنیتی استان با بیان اینکه جشنواره‌ها و مسابقات قرآنی به‌ صورت مستمر در زندان‌های استان برگزار می‌شود گفت: برای توسعه و گسترش و توجه به برنامه‌های دینی با محوریت قرآن محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.