معاون استاندار سیستان وبلوچستان گفت: اقتصاد پویا و فعال نیازمند پرورش افرادی متخصص است که هنرستان‌ها مهمترین مراکز مهارت آموزی برای یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای هستند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  رحمدل بامری معاون استاندار سیستان وبلوچستان در جلسه شورای اداری شهرستان کنارک  گفت: در ابتدا باید از اقدامات انجام شده در بحث واکسیناسیون و مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان کنارک که رتبه نخست پوشش واکسیناسیون در سطح استان را دارد و همراهی مردم و تلاش‌های شبانه روزی مدافعان سلامت در شبکه بهداشت و درمان تشکر کرد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرای باید به صورت انقلابی در این دولت مردمی خدمت کنند و مطالبات به حق مردم را به عنوان خادم استماع و تمام تلاش خود را جهت رفع آن به کار گیرند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: یکی از خواسته‌های به حق صیادان جنوب استان صدور مجوز‌های صید و صیادی است که جز دستور کار استاندار محترم قرار دارد.

وی  گفت: مهارت آموزی در هنرستان‌ها به عنوان راه مناسبی در تربیت نیروی انسانی متخصص برای بازار کار است.

بامری گفت: اقتصاد پویا و فعال نیازمند پرورش افرادی متخصص است که هنرستان‌ها مهمترین مراکز مهارت آموزی برای یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار