به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پرنیان شهردار صدرا در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه اینترنتی شهروند سپاری گفت: حجم مراجعات مردمی به شهرداری صدرا و نبود فضای مناسب و طولانی شدن مدت پاسخگویی به استعلامات باعث شد تا با هدف رضایت مراجعه کنندگان سامانه شهروند سپاری شهرداری صدرا با قابلیت ارائه خدمات غیرحضوری را راه اندازی کنیم.
او افزود: در گام نخست تمامی استعلامات آپارتمانهای سطح شهر صدرا را در این سامانه بارگذاری شده است و شهروندان با بارگذاری مدارک و اطلاعات خود میتوانند پاسخ استعلام را دریافت کنند.
پرنیان اظهار کرد: کاهش بروکراسی اداری، تأمین رضایت شهروندان، افزایش بهرهوری و ارائه خدمات مؤثر و کارآمد به شهروندان، وحدت رویه و شفافسازی در امور و کاهش هزینه و زمان از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.
شهردار صدرا تصریح کرد: با راه اندازی سامانه شهروند سپاری شهرسازی در آیندهای نزدیک شاهد ارائه کامل خدمات غیر حضوری بر بستر وب خواهیم بود.
مهدی کشاورزی سخنگو و رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر صدرا در این خصوص گفت: شورای شهر صدرا مصمم است خدمات اینترنتی شهرداری را به سرعت افزایش دهد. همچنین تکمیل فرآیند سایر خدمات شهرداری از جمله عدم خلاف، صدور پروانه، موافقت اصولی و پایانکار به صورت الکترونیکی از برنامههای آتی شهرداری صدرا خواهد بود و شورای اسلامی شهر صدرا به دنبال تقویت سرمایه اجتماعی و هوشمندسازی در تمامی حوزههاست.
علی حیدر انصاری سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری صدرا گفت راه اندازی این سامانه به شفاف سازی عملکرد حوزه شهرسازی کمک شایانی میکند و باعث میشود ارتباط روبرو مجموعه شهرداری با ارباب رجوع کمتر و سلامت این حوزه بیشتر شود.
شهروندان جهت استفاده از این خدمات میتوانند با مراجعه به آدرس http://eshahr.shahrdari-sadra.ir/ به راحتی پاسخ استعلام خود را دریافت کنند.
انتهای پیام/