شهرداری صدرا با رونمایی از سامانه اینترنتی شهروندسپاری و پاسخ به استعلامات شهرداری به سمت هوشمند سازی خدمات گام برداشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پرنیان شهردار صدرا در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه اینترنتی شهروند سپاری گفت: حجم مراجعات مردمی به شهرداری صدرا و نبود فضای مناسب و طولانی شدن مدت پاسخگویی به استعلامات باعث شد تا با هدف رضایت مراجعه کنندگان سامانه شهروند سپاری شهرداری صدرا با قابلیت ارائه خدمات غیرحضوری را راه اندازی کنیم.

او افزود: در گام نخست تمامی استعلامات آپارتمان‌های سطح شهر صدرا را در این سامانه بارگذاری شده است و شهروندان با بارگذاری مدارک و اطلاعات خود می‌توانند پاسخ استعلام را دریافت کنند.

پرنیان اظهار کرد: کاهش بروکراسی اداری، تأمین رضایت شهروندان، افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات مؤثر و کارآمد به شهروندان، وحدت رویه و شفاف‌سازی در امور و کاهش هزینه و زمان از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

شهردار صدرا تصریح کرد: با راه اندازی سامانه شهروند سپاری شهرسازی در آینده‌ای نزدیک شاهد ارائه کامل خدمات غیر حضوری بر بستر وب خواهیم بود.

مهدی کشاورزی سخنگو و رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر صدرا در این خصوص گفت: شورای شهر صدرا مصمم است خدمات اینترنتی شهرداری را به سرعت افزایش دهد. همچنین تکمیل فرآیند سایر خدمات شهرداری از جمله عدم خلاف، صدور پروانه، موافقت اصولی و پایانکار به صورت الکترونیکی از برنامه‌های آتی شهرداری صدرا خواهد بود و شورای اسلامی شهر صدرا به دنبال تقویت سرمایه اجتماعی و هوشمندسازی در تمامی حوزه‌هاست.

علی حیدر انصاری سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری صدرا گفت راه اندازی این سامانه به شفاف سازی عملکرد حوزه شهرسازی کمک شایانی می‌کند و باعث می‌شود ارتباط روبرو مجموعه شهرداری با ارباب رجوع کمتر و سلامت این حوزه بیشتر شود.

شهروندان جهت استفاده از این خدمات می‌توانند با مراجعه به آدرس http://eshahr.shahrdari-sadra.ir/ به راحتی پاسخ استعلام خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.