اجرای طرح شناسایی و تجلیل از ۱۱۴ مربی فعال حفظ قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: مربیان واجد شرایط می‌توانند با مطالعه دستور العمل در طرح حفظ قرآن کریم ثبت نام کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، جعفر حسینی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد همزمان با مسابقات بین المللی قرآن کریم از ۱۱۴ مربی فعال در عرصه آموزش حفظ قرآن کریم تجلیل کند.

وی گفت: به همین منظور و برای شناسایی این مربیان کمیته‌ای با عضویت سازمان اوقاف و امور خیریه، وزرات آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، وزرات فرهنگ و ارشاد و اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت تشکیل شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی گفت: اعضای کمیته در هر استان وظیفه شناسایی مربیان واجد شرایط شرکت در طرح را بر عهده دارند.

حسینی گفت: مربیان متقاضی شرکت در طرح پس از مطالعه دستور العمل در صورتی که واجد ۵۰ امتیاز از امتیازات مندرج در آن باشند می‌توانند با تکمیل فرم شناسایی و ارسال آن به همراه مستندات در این طرح شرکت نمایند.

وی گفت: مربیان تحت پوشش هر دستگاه فرم و مستندات خود را حداکثر تا ۱۴ دی ماه فقط از طریق دستگاه مربوطه مطابق با روش ارسال در دستور العمل به کمیته ارسال کنند.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی گفت: کمیته استان پس از جمع بندی فرم و مستندات افرادی که حائز بیشترین امتیاز هستند را به کمیته کشوری معرفی می‌کنند.

حسینی گفت: مراسم تجلیل از ۱۱۴ مربی، ۱۰ اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.  همچنین برای دریافت دستور العمل و فرم ثبت نام به لینک  https://b۲n.ir/b۴۹۱۳۸  مراجعه کنید.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار