عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به آمار‌ها درصد قابل توجهی از احکام بودجه اجرایی نشده و زمانی که احکام بودجه عملیاتی نمی‌شود، مردم از منافع بودجه که پیش بینی شده محروم خواهند شد.  

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس در رابطه با اجرایی نشدن بندهای تصویب شده در قانون گفت: بعضی از احکام بودجه اجرا نمی شود که دیوان محاسبات هم به آن اشاره کرده است. با توجه به آمارها درصد قابل توجهی از احکام بودجه اجرایی نشده است و زمانی که احکام بودجه عملیاتی نمی شود مردم از منافع بودجه که  پیش بینی شده محروم می‌شوند. 

او ادامه داد: مجلس به این موضوع ورود خواهد کرد و بعضی از موضوعات مانند ساخت مسکن و مالیات بر خانه های خالی را زمانی که  پیگیری می کنیم، می بینیم که با پیگیری ما حل می شود، یکی از مهم ترین موضوعات در این زمینه هماهنگی بین دستگاه های اجرایی است.

به گفته این نماینده مجلس این مطالبات در صحن علنی مجلس و کمیسیون مطرح می‌شود و گزارشات مربوط در این زمینه به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه خواهد شد.


بیشتر بخوانید


شاکری گفت: طبق  اصلاح قانون نظام مهندسی، زمانی که یک ساختمان تکمیل می‌شود، باید پایان کار دریافت کند و علاوه بر آن یک شناسنامه فنی ملکی به مالک داده می‌شود که در این شناسنامه مالک دو نوع بیمه را باید پرداخت کند که این موضوع اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار