پیام‌های رسیده در تاریخ ۵ دی ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشان www.yjc.news روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

 


گلایه متقاضیان ازاعلام قطع پرداخت وام ودیعه مسکن
سلام، از بانک با ما تماس گرفته شد که وام ودیعه مسکن به طور کامل قطع شده و دیگر پیگیر این وام نباشیم، چرا حداقل برای متقاضیانی که ماه‌ها در نوبت بوده اند، پرداخت نمی‌شود، لطفا رسیدگی کنید.


سردرگمی شهروندان از ارسال پیام اشتباه از وزارت مسکن
سلام، از وزارت مسکن بابت مسکن ملی پیام آمده به بانک مسکن مراجعه کنیم، اما نظام مهندسی شهر ادعا کرده پیام اشتباه ارسال شده به بانک مراجعه نشود، لطفا بررسی کنید.


گلایه کشاورزان از افزایش ۳۵ درصدی قیمت تراکتور
سلام، چرا باید قیمت تراکتور ۳۵ درصد افزایش پیداکند، مگر کشاورزان چقدر درآمد دارند که با این افزایش بخواهند تراکتور خریداری کنند، لطفا پیگیری کنید.


بدقولی سازمان خصوصی سازی برای عرضه سهام پالایشگاه
سلام، رئیس سازمان خصوصی سازی گفته بود که سهام پالایشگاه شازند آذرماه عرضه خواهد شد، اما هنوز خبری از این عرضه سهام نیست، لطفا بررسی کنید.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۶ دی ۱۴۰۰
خبرنگاران عزیز ،

شهرداری منطقه 2- ناحیه 3 کوی نصر تهران در حالی که در جمع آوری دستفروشان اقدامی نمی کند، بر خلاف قانون زمین خواری کرده و بر روی بستر رودخانه اقدام به ساخت مرکز خرید کرده، به وضعیت کودکان کار و ذباله گردها کاری ندارند . سدها مشکل و آسیب در منطقه نظارت ندارد امروز مامورین شهرداری اقدام به مزاحمت برای همسایگان کرده و قصد تخریب گیاهان و موانع محافظ را دارند. از شما درخواست می شود از مزاحمت ها گزارشی تهییه کنید.
آدرس: کوی نصر، خیابان جواد فاضل جنوبی ، تهران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۶ دی ۱۴۰۰
با سلام وتشکر
آخرین اخبار