هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با پیروزی تیم‌های مدعی به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با انجام ۵ دیدار به پایان رسید که تیم‌های مدعی برابر حریفان خود به پیروزی دست پیدا کردند. در مهم‌ترین بازی امروز ۲ تیم سپاهان و گیتی پسند دربی اصفهان را برگزار کردند و در پایان شاگردان محمد کشاورز در گیتی پسند موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی دست پیدا کنند.

در دیگر بازی مهم امروز تیم‌های زندی بتن کلاردشت و مس سونگون رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان مس موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ برابر حریف خود پیروز شده و هم چنان پشت سر گیتی پسند در رده دوم جای دارد. همچنین بازی ۲ تیم سن ایچ ساوه و ملی حفاری اهواز با نتیجه عجیب و پر گل ۱۱ بر ۳ به سود ساوجی‌ها به پایان رسید.

در آخرین بازی مهم امروز هم تیم‌های مقاومت البرز و کراپ الوند قزوین به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان محمود خوراکچی در تیم کراپ موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک مقابل حریف خود به برتری دست پیدا کنند.


بیشتر بخوانید


همچنین روز گذشته هم ۲ مسابقه برگزار شد که شهروند ساری برابر فردوس قم به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت و دیدار تیم‌های چیپس کامل مشهد و راگای تهران هم به دلیل اعتراض راگایی‌ها ناتمام ماند.

نتایج کامل مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

فرش آرای مشهد ۲ - فولاد زرند ایرانیان یک

زندی بتن کلاردشت ۲ - مس سونگون ۴

مقاومت البرز یک - کراپ الوند قزوین ۲

سن ایچ ساوه ۱۱ - ملی حفاری اهواز ۳

سپاهان اصفهان صفر - گیتی پسند اصفهان یک

با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال هفته پانزدهم روز جمعه دهم دی ماه با انجام ۷ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار