انهدام باند خانوادگی سارقان منزل با ۲۵ فقره سرقت در کرج

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: باند ۳ نفره خانوادگی سارقان که با شیوه تخریب قفل اقدام به ۲۵ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان کرج کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر کرج توسط ۳ فرد جوان، شناسایی و دستگیری متهمان در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان در یک گروه ۳ نفره ابتدا خانه‌های خالی از سکنه را در مناطق کم تردد شناسایی و در یک فرصت کوتاه با تخریب قفل وارد منازل می‌شوند و اقدام به سرقت لوازم با ارزش می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: پس از بررسی‌های میدانی، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی ردپای یکی از سارقان سابقه دارکه دارای سوابق متعدد سرقت در استان‌های مختلف است را شناسایی و با یافتن مخفیگاه او در یکی از استان‌های همجوار، در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده و ۲ نفر از اعضای خانواده اش را که در سرقت‌ها همدست او بودند دستگیر کردند.

او با بیان این که سردسته این باند سرقت با قرار وثیقه از زندان آزاد شده و مجددا اقدام به تشکیل باند سرقت کرده است، افزود: در تحقیقات مشترک کارآگاهان پایگاه دوم و اداره عملیات ویژه استان، متهمان به ۲۵ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر کرج اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان پرونده و بازسازی صحنه‌های سرقت، گفت: سارقان دستگیر پس از تکمیل پرونده با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.