معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴۰۰ نیروی ایثارگر شاغل در ادارات استان در انتظار تبدیل وضعیت هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قلندر حسن‌پور معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود ۱۴۰۰ تن نیروی ایثارگر شاغل در ادارات استان در انتظار تبدیل وضعیت هستند که بیشترین آمار به حدود ۱۰۰۰ تن مربوط به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است.

او افزود: وضعیت تکلیف بند«د» تبصره ۲۰ قانون بودجه از ابتدای سال ۱۴۰۰ کل کشور و به موجب ماده ۴۴ ضوابط اجرایی این قانون و در راستای بخشنامه ۱۳۷۵۸ روز ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ بخشنامه مشترک سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور در این استان نشست های برگزار و اقداماتی انجام شد.

معاون توسعه و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه استان بیان کرد: تاکنون ۵۰۲ تن از کارکنان قرار دادی، شرکتی، طرحی و نیروی مشمول این بخشنامه در استان به صورت رسمی و قطعی تبدیل وضعیت شدند که استان ما جز یکی از استان های برتر در اجرایی کردن این بخشنامه است.

حسن پور با بیان اینکه کار تبدیل وضعیت سایر نیروها در حال انجام شدن است، بیان کرد: انتظار می‌رود باتوجه به نزدیکی به پایان سال دستگاه های اجرایی در این خصوص اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.