رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ۹۳ درصد از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حسین ابراهیمی‌پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ۹۳ درصد از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: بیش از ۹۳ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه دُز اول و بیش از ۷۸ درصد نیز دُز دوم واکسن کرونای خود را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از نظر میزان واکسیناسیون از متوسط کشوری و استانی بالاتر است.

ابراهیمی‌پور گفت: با اقدامات خوبی که در حوزۀ معاونت بهداشت در حال انجام است تلاش می‌کنیم تا مجموع واکسیناسیون دو دُز کرونا را به بیش از ۸۵ درصد برسانیم.

وی گفت: از زمان اعلام واکسیناسیون دُز سوم کرونا در کشور به‌صورت عمومی و افراد بالای ۱۸ سال تا کنون بیش از ۶ درصد جمعیت تحت پوشش واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: با توجه به این‌که سویه اُمیکرون در حال گسترش در کشور است لازم است بیشترین حفاظت را از مردم عزیز داشته باشیم و از همشهریان گرامی خواهشمندیم نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود هرچه سریعتر اقدام نمایند.

ابراهیمی‌پور گفت: کسانی که مدت زیادی است دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند حتما به مراکز واکسیناسیون مراجعه و دُز سوم واکسن خود را دریافت نمایند.


انتهای پیام//ا. غ.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.