معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از روز چهارشنبه یک سامانه بارشی وارد این استان خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معصومه نوروزی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با ورود یک سامانه بارشی از روز چهارشنبه به این استان، بارش برف و باران بسیاری از نقاط را فرا می‌گیرد.

او افزود: این سامانه بارشی به تناوب تا اواسط هفته آینده منجر به افزایش ابر، بارش برف، گاهی بارش باران و وزش باد شدید می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه این سامانه بارشی بیشتر به صورت برف فعالیت دارد، تصریح کرد: شدت بارش‌ها بر اساس الگو‌های فعلی برای پنجشنبه شب تا صبح جمعه پیش‌بینی می‌شود.

او اضافه کرد: این سامانه بارشی بیشتر در مناطقی از کوهرنگ، اردل، لردگان و خانمیرزا فعالیت دارد و اگرچه الگو‌ها متغییر است، اما پیش‌بینی می‌شود شهرکرد و مناطق شرقی نیز از این بارش‌ها برخوردار شوند.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با توصیه نسبت به خودداری از صعود به ارتفاعات در استان، خاطر نشان کرد: همچنین از سفر‌های غیرضروری در این مدت خودداری و در صورت تردد ضروری خودرو‌ها به چراغ مه‌شکن و تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

نوروزی، کمینه دمای شهرکرد در صبح روز دوشنبه را ۱۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر اعلام کرد و گفت: شهرکرد سردترین مرکز استان در کشور گزارش شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.