انتشار جزئیات فیلمی که در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شد

انتشار فیلم زورگیری جواهرات منشی یک آموزشگاه رانندگی در اراک خبرساز شده و پلیس در تعقیب عاملان این سرقت خشن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های اخیر فیلم کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی از یک زورگیری منتشر شده است. این حادثه در یک آموزشگاه رانندگی در شهرک فاطمیه اراک رخ داد. آنطور که این فیلم نشان می‌دهد درحالی‌که به جز منشی آموزشگاه هیچ‌کس در دفتر نیست، ۲ مرد جوان که ظاهرا به‌عنوان ارباب رجوع وارد شده‌اند به منشی جوان نزدیک شده و پس از خواباندن او روی زمین و بستن دهان و پاهایش با نوارچسب، جواهرات او شامل النگو، گردنبند، گوشواره و انگشترهایش را سرقت می‌کنند. انتشار این فیلم در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه دار کرد. کاربران خواستار شناسایی و برخورد قاطع با زورگیران شدند.

اما این حادثه چه زمانی اتفاق افتاد و چه بر سر منشی آموزشگاه آمد؟ یکی از افراد مرتبط با آموزشگاه که تمایل به افشای هویتش نداشت جزئیات بیشتری از این حادثه را بازگو کرد. حادثه‌ای که به‌گفته این فرد آگاه قریب به ۸‌ماه قبل اتفاق افتاده است.

این مرد می‌گوید: حادثه زورگیری از خانم منشی آموزشگاه به اردیبهشت‌ماه امسال، یعنی ۸‌ماه قبل برمی‌گردد و نمی‌دانم چرا حالا فیلم آن منتشر و پرونده جنجالی شده است؟

او ادامه می‌دهد: آن موقع آموزشگاه به‌دلیل شیوع کرونا یک‌ماه تعطیل بود و ۴روز بود که تازه شروع به‌کار کرده بودیم. ساعت ۷صبح آموزشگاه شروع به‌کار کرده بود و خانم منشی تنها بود تا اینکه طبق فیلم‌های ضبط شده ساعت ۷:۱۰، ۲مرد جوان وارد شدند و سراغ منشی رفتند. آن‌ها با چسب پا‌ها و دهان او را بستند و شروع به تهدید کردند و با انبر النگوهایش را بریدند و می‌خواستند گوشواره هایش را هم از گوشش بکشند که خودش تسلیم شد و گوشواره‌ها را به آن‌ها داد.

این مرد مرتبط با آموزشگاه ادامه می‌دهد: آنطور که خانم منشی گفت سارقان در دست‌شان چاقو یا اسلحه‌ای نداشتند، اما هنگام خروج او را تهدید کردند که اگر سر و صدا کند یا بخواهد دنبال‌شان برود با اسلحه به طرفش تیراندازی می‌کنند. آن‌ها دوان دوان از آموزشگاه خارج شدند و با کمک همدست دیگرشان که راننده یک پژو بود فرار کردند.

در حالی که منشی آموزشگاه از ناحیه گوش و دست مجروح شده بود، دقایقی بعد مأموران پلیس خود را به محل حادثه رساندند و تحقیقات در این‌باره آغاز شد. اما هنوزبه نتیجه‌ای نرسیده است. به‌گفته این فرد، سارقان در این سرقت جواهراتی به ارزش حدود ۱۲۰میلیون تومان سرقت کرده‌اند.

به‌دنبال انتشار فیلم این سرقت پلیس اراک به این حادثه واکنش نشان داد و اعلام کرد یکی از سارقان دستگیر شده است.

سرهنگ محمود خلجی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این‌باره گفت: به‌دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی با عنوان سرقت از یکی از آموزشگاه‌های رانندگی در اراک با ورود فوری پلیس به موضوع یکی از مظنونان این سرقت که از افراد غیربومی است، شناسایی و دستگیر شد.

او ادامه داد: تلاش برای دستگیری همدستان وی ادامه دارد و به محض دستگیری همدستان و عوامل این سرقت درباره اقدام پلیس و برخورد با این سارقان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۰۳ ۰۸ دی ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
خب هزاران البته که باید دزدان را دستگیر و به مجازاتهای کیفری قانونی اسلامی برسوننشون ولی به نظر بنده حقیر توجه نکردید با اینکار هم به ریش دزدان می خندید هم دزدان دستگیر و مجازات می شوند و وقتی همه مردم ایران جواهرالات ارزشمندشون رو در اماکن عمومی به خودشون آویزون نکنند اولا خودشون در امانند ثانیا دزدان هم متوجه می شوند که سراغ هر زنی و دختری بروند برای ربودن طلاها و جواهرالات آویزان کرده به خودش همش بدلی جات است و دیگر به زنان و دختران حملهور نمی شوند انسان خردمند باید از راه حل خردمندانه استقبال کند نه اینکه مسخره کند . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۸ دی ۱۴۰۰
اعدام با اره برقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۸ دی ۱۴۰۰
همین‌ها دستگیر کنند و جلو درب آموزشگاه یکماه به درخت ببندند و مجبورشان کنند هر روز هزار مرتبه بگوید: من نامردم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۸ دی ۱۴۰۰
اعدام در ملاء عام .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۷ دی ۱۴۰۰
عوضش امنیت داریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۸ دی ۱۴۰۰
کجا دنیا سرقت نمی شود؟
امنیت یعنی در جوار هزارتا گروه تروریستی از شرق تا غرب زندگی کنی و یک دفعه با بمبگذاری نروی هوا و مواردی از این دست
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۳۸ ۰۷ دی ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
آخه کدوم آدم عاقلی میاد توی این دور زمونه دزدبازار 120 میلیون تومان طلا به خودش آویزون کنه !!! اونم در محل کارش که تنها هست باید مردم به خودشون جواهرالات بدلی جات بی ارزش آویزان کنند بیان توی کوچه خیابان و محل کارشان که وقتی سارقین بهشون زدند به کاه دون زده باشن و به ریش دزدان بشینن بخندند طلا و جواهرالات اصلیشون رو باید در یه مراسمات خاص خانوادگی زنانه و یا برای شوهرانشون در منزل خودشان بی اندازند . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۷ دی ۱۴۰۰
سلام عمار جون خوبی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۷ دی ۱۴۰۰
چرا شما از این نظرات میدی فکر میکنی خییییلللیییییی درست گفتیییی؟؟؟ اون دزد رو باید دستگیر و مجازات حسابی کنند و شما هم دیگه اینجوری نگیا اففتتاااااااااااااادددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۷ دی ۱۴۰۰
بعد میگن اوضاع مملکت خرابه مردم پول ندارن .. بفرما
۱۲۰ میلیون طلا انداخته به خودش
خدا میدونه چند میلیارد تومن طلا توی صندوق امانات بانک داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۷ دی ۱۴۰۰
یعنی مردم ۴تاتیکه طلا هم نزارن ؟میخواین حساب و کتاب مردم را به زور بدونید یعنی چه ؟یعنی چه؟
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۰۹:۳۳ ۰۸ دی ۱۴۰۰
فقط یه حیوون میتونه اون دزدی رو نبینه و قیمت طلا هارو نگاه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۷ دی ۱۴۰۰
Yjc
عزیز پیگیر این موضوع باشید که چه مجازاتی در انتظار این دزدان شیطان صفت است
فرداش راست راست توی خیابان هستن ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۷ دی ۱۴۰۰
برخورد با منتشر کننده فیلم بعلت تشویش اذهان عمومی و زندانی منشی بعلت داشتن 120 میلیون طلای ناب که موجب وسوسه دزدان محترم شده و دلجویی از سارقان بعلت افشای اسرار محرمانه و بردن آبروی ایشان با نظرات تایید و عدم تایید ما را یاری کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۷ دی ۱۴۰۰
جنابعالی انگار خودت هم وسوسه شدی با ۱۲۰ میلیون طلای ناب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۷ دی ۱۴۰۰
عیب نداره در عوض امنیت داریم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا اسدی
۱۲:۳۶ ۰۷ دی ۱۴۰۰
باید اعدام بشن. به ناموس مردم دست زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۷ دی ۱۴۰۰
کرونا اومده شده خوش ب حال دزدا، ماسک میزنن شناخته نمیشن، این دزدا احتمالا از هنر جوهای آموزشکاه بودند و میدونستند منشی طلا داره
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۳۰ ۰۷ دی ۱۴۰۰
بعید نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۷ دی ۱۴۰۰
دو تا چیز جالبه
1. پلیس تا وقتی که مطلع از این قضیه بود (هشت ماه پیش) هیچ اقدامی نکرد!!!
2. وقتی فیلم در شبکه های اجتماعی منتشر شد یک نفرشون دستگیر شد
3. زیاد تو زندان نمیمون ( این خوبه یعنی اگه منم کار خلاف کنم پلیس ما با محبت با من برخورد میکنه☺♥ )

نتیجه: پلیس از جهاتی خوبه و سخت گیر نیست،از جهاتی دیگه بده چون اگه اتفاقی بدی برایم بی افتد یا باید بند پ داشته باشم یا منتشر کنم که مردم شاکی بشن ...
در مجموع هر چیز بدی، یک خوبی هم داره
ولی خدا نکنه کار شما با پلیس بی فته، صد سال هم بگذره به کار شما رسیدگی نمیشه
بخشی از دلایل احتمالی:
- برخی افراد در پلیس حقوق کمی میگیرن، و به دنبال ترفیع هستند تا حقوقشو زیاد کنن و انجام وضیفه تا اینکه جانشون به خطر بی افته!!!
- بیشتر مردم وضعیت مالی خوبی ندارند (کسایی که عضو نیروی انتظامی هستند قشر ضعیف جامعه هستند) و خب تو خانواده هاشون هم خلافکار پیدامیشه!!!و اینجا باید با محبت باشند

- از نظر قانون ما به سمت بخشندگی متمایل هست تا مجازاتگری

خیلی قاتلهای جامعه هم چندین بار آزاد شدند، اینا که دزد خشنن (بخشی از قوانین درست و اسلامی هست که باعث ایجاد چنین بخشش هایی میشه، بخشی ناقص طراحی و پیاده سازی شده که موجب چنین خشونت هایی شده، راه نفوذ به قوانین فعلی مجازات احتمالا بازه) و این میشه که دارید میبینید. اگه قوانین تماما درست بر طبق قوانین اسلامی باشه هرگز یک خلاف کار بعد از آزادی خلافی را مجدد انجام نمیدهد (نه اینکه قوانین ما غیره اسلامی باشه، منابع اسلامی ما ناقصه) و شاید تا ظهور چنین باشه
چون وقتی ظهور میشه، امنیت بیداد میکنه (این یعنی سیستم بخشندگی خلاف کارا به درستی پایریزی میشه)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۷ دی ۱۴۰۰
اینجا همه فس فس میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۷ دی ۱۴۰۰
فقط اراجیف بافتی . تو که فرق پلیس که دستگیر می کنه و دادگاه که حکم صادر می کنه رو نمی فهمی لطفاً با این شر و ورها وقت مردم رو نگیر . پلیس برای ترفیع و برا اینکه حقوقشون زیاد بشه دزد می گیره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۷ دی ۱۴۰۰
متاسفانه تو مملکت ما داره با دزد مدارا میشه تو شهر ما گاو 800 کیلویی را در دامداری که درمنطقه مسکونی واقع بود ذبح کردند و قسمتهایی از اون را بردند دو ساله هنوز دستگیر نشدند . سرقت احشام هم بیداد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۷ دی ۱۴۰۰
حالا بدبختی اینجاست که میگن شهروندان ایالات متحده اسلحه حمل میکنن برای چی فروش اسلحه آزاده چون دزدی و جنایت زیاده و بعضی ها برای حفظ امول و جان خود اسلحه میخرن
خب به هر حال بعضی ها هم سوء استفاده میکنن و باهم درگیر میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۷ دی ۱۴۰۰
قاضی آزادشون میکنه
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۰۸:۰۵ ۰۷ دی ۱۴۰۰
میدونی باهاشون چکار میکنند؟؟؟

اگه گفتید جایزه دارید .
اول میگیرنشون بعد ...... .... ... فرداش آزادند!
حکومت اسلامی این نیست ! حکومت امیر المومنین این نیست ! ای کاش احکام اسلامی بطور کامل اجرا میشد . ای کاش همونی که حکم آزادیشو میده تصور کنه این خانم دختر خودشه ! ولی نیست که !

آیه ۳۸ سوره مائده «وَ السَّارِقُ وَ السَّارِقَةُ فَاقْطَعُوا أَیْدِیَهُما جَزاءً بِما کَسَبا نَکالاً مِنَ اللَّهِ وَ اللَّهُ عَزیزٌ حَکیمٌ»،
«دست مرد دزد و زن دزد را به کیفر عملی که انجام داده‌اند، به عنوان مجازاتی که از جانب خدا مقرر شده است، قطع کنید. خداوند توانا و حکیم است».
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۲۱ ۰۷ دی ۱۴۰۰
همه دین رو قبول دارن بجز آیه ۳۸ سوره مائده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۷ دی ۱۴۰۰
این دزدی که شما فرمودین ۱۱ شرط داره وقتی از قرآن اطلاع نداری فقط آیه و مثال نزار،اون دزد اگر حین ارتکاب جرم تجاوز و........۱۱ شرط دیگه داشت دستش قطع میشه.
Iran (Islamic Republic of)
کامیار
۰۸:۰۳ ۰۷ دی ۱۴۰۰
8 ماه پیش سرقت شده تازه میگن یک نفر رو دستگیر کردیم
خدا خیر بده به توسعه دهندگان فضای مجازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۰۷ دی ۱۴۰۰
اینا این هفته دستگیر میشن چون رسانه ای شده دیگه، خبرنگار میره گزارش میگیره و پلیس هم میگه با قاطعیت برخورد میکنیم و کشور برای اراذل نا امنه ولی میرن دادگاه اونجا شامل رافت میشن میان بیرون تازه چون سرشناس هم شدن شروع میکنن به کلیپ پر کردن و دورهمی گرفتن و ....
هیچ وقت با اراذل درست برخورد نکردن وگرنه الان این همه اراذل و خلافکار نداشتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۰۷ دی ۱۴۰۰
اولا دست دزدها باید قطع بشه.
ثانیا اولویت کارکردن باید با آقایون باشه.
هر مردی که سر کار میره، یه خانواده تشکیل میده.
اما هر دختری که سر کار میره، یا دیر ازدواج میکنه یا اصلا ازدواج نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۷ دی ۱۴۰۰
یعنی تا این حد؟ کاش یه کم اطلاعات قانونیت به روز بود کاش انقدر زن و مرد رو نابرابر نمیدیدی. اصلا نمیشه وقتی این همه با زمونه خودت اختلاف و فرق داری لااقل نظر ندی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۰۷ دی ۱۴۰۰
قرآن میگه
وَ السَّارِقُ وَ السَّارِقَةُ فَاقْطَعُوا أَيْدِيَهُما
دزد زن باشه یا مرد، دستشون رو قطع کنید.
ما طبق دستور خدا، باید دست دزد رو قطع کنیم تا کسی جرات نکنه دزدی کنه.
-
ناشناس
۰۷:۰۴ ۰۷ دی ۱۴۰۰
دزد هم دزدهای قدیم لااقل شرف و غیرت را در دزدی رعایت می کردند هم کثیف و شیطان صفت هستند و هم دزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۰۷ دی ۱۴۰۰
این سارقان پلید بی خدا رو باید اعدام کنن که به دخترمظلوم صدمه زدن ،خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۰۷ دی ۱۴۰۰
توی این اوضاع چرا خانمه طلا اعلاشو به رخ دیگران میکشونه.خب معلومه اخرش اینطوری میان سر وقتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۵ ۰۷ دی ۱۴۰۰
پلیس دستگیرشان هم کند دو روز دیگه آزاد میشن چون هیچ قانونی جلودار اینها نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۴ ۰۷ دی ۱۴۰۰
جالب هست جدید اعلام کردند مجرمان نباید تحقیر بشند و دسبند و پابند بهشون وصل بشه حتا گفتند به مز موارد خاص متاسفانه مسولان با این حرفهاشون باعث جنین جرایم خشنی میشند باید شدیدا برخورد بشه وقتی رحم و مروت و انسانیست تو جامعه مرده همینه در درجه اول خود نقض قوانین باعث چنین فجایعی میشه قانون خاصی برا جرایم خشن نیست همین دو نفر هم دستگیر میشند بعد یک مدت ازاد میشند و جرایم مرتبا تکرار میشه
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۰۸:۲۴ ۰۷ دی ۱۴۰۰
اولا سرقت 8 ماه پیش بوده و این حرف مال دیروز
دوما گفت افراد غیر خطرناک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۴ ۰۷ دی ۱۴۰۰
به‌گفته این فرد، سارقان در این سرقت جواهراتی به ارزش حدود ۱۲۰میلیون تومان سرقت کرده‌اند
چرا یک خانم کارمند از 120.000.000 تومان طلا استفاده می‌کرده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۷ دی ۱۴۰۰
اعدام خانم کارمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۷ دی ۱۴۰۰
ناشناس
۱۴:۱۱۰۷ دی ۱۴۰۰
یه چیزی نزدی؟
United States of America
ناشناس
۰۳:۰۸ ۰۷ دی ۱۴۰۰
تو قانون این جرم مساوی با اعدام اما با رشوه میشه آزادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۰۷ دی ۱۴۰۰
زورگیر = داعشی = واجب القتل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۰۷ دی ۱۴۰۰
یه جاهایی دوربین نیست ظبط کنه اونوقت متهم دستگیرنمیشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
عامی
۰۱:۴۴ ۰۷ دی ۱۴۰۰
ترحم‌بر‌پلنگ‌تیز‌دندان‌ستم‌کاری‌بود‌بر‌گوسفندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۰۷ دی ۱۴۰۰
یک منشی ساده در شهرکی از نقاط اراک ۱۲۰ میلیون طلا داشته ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۷ دی ۱۴۰۰
ممکنه باباش بهش در طی سالیان هدیه میداده،خدا شانس بده ما که از این پدرا نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۷ دی ۱۴۰۰
قبلا داشته حالا با نرخ روز شده اینقدر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۷ دی ۱۴۰۰
توی تهران فکر نکنم کمتر از ۱ میلیارد طلا بندازن به خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۷ دی ۱۴۰۰
مگر اینکه همون شهرستان ۱۲۰ تومن طلا بندازن توی تهران هرچیم داری باید بفروشی بازم کم میاد خود من الان باید طلاهامو بفروشم دندونمو بتونم درست کنم تازه توی خیریه بارم کم میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۷ دی ۱۴۰۰
حالا کار به این سرقت و خانم محترم ندارم،
خب دیگه انسانهای اولیه هم گردنبند مینداختن دارن سنت رو رعایت میکنن
خخخخخخخ
اگه نندازن که دق میکنن باید به رخ این و اون بکشن
پدر بزرگ من چهارپا داشت از این آهن ها زیاد بهش آویزون بود خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۷ دی ۱۴۰۰
بقول دوستمون
۱۲۰ میلیون طلا میشه ۹۰ گرم طلا . یعنی یه گردن بند و دو تا النگو و تا گوشواره و یک حلقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۷ دی ۱۴۰۰
باید یکسال زندانی بشن و ده تا ضربه شلاق بخورن تا عبرت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۷ دی ۱۴۰۰
فقط ده تا ؟
حداقل ۷۴ ضربه شلاق داغ
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۰۰:۴۳ ۰۷ دی ۱۴۰۰
دنیا را از وجود چنین حیوان صفتهایی پاک کنید اگر میخواهید امنیت برقرار کنید،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۷ دی ۱۴۰۰
دستشو قطع کنید
Iran (Islamic Republic of)
علي
۰۰:۲۵ ۰۷ دی ۱۴۰۰
دزد ماشينم رسما مورد حمايت قوه قضائيه است وماموران كلانتري وآگاهي رسما بمن
گفتند كه تا مبلغ 20 ميليون تومان دزد ازاد ميشه !!!!!!!!
طرف سابقه داره و مرداد ماه امسال يه ماشيني دزديد وبا سند ازاد شده و مهر ماه هم ماشين منو دزديده
والان ازادانه ميگرده ودستگير نميشه درحاليكه ماشيم منو در خونه دزد پيدا كردند كه حين خالي
كردن ماشين بود وبا ديدن ماموران فرار كرده .از ماشينم فقط موتور مونده كه اونم فرصت نكرده بود خاليش كنه !!!!
در قانوني كه دزد تا مبلغ 20 ميليون تومان با كارت ملي ازاد ميشه و اين قبيل قوانين وجود داره معلومه كه قوانين
بازدارنده نيست ومجرمان دست به اين كارا ميزنند
........
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۰:۲۰ ۰۷ دی ۱۴۰۰
خانم ها برای حفظ امنیت خودشون هم شده نباید طلای زیاد با خودشون حمل کنن‌..چه ضرورتی داره ۱۲۰ طلا با خودش داشته باشه که این بلا سرش بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۳۹ ۰۷ دی ۱۴۰۰
بابا اینا باید به رخ هم بکشن به جون خودشون هم رحم نمیکنن
حداقل بدل هم استفاده نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۰۷ دی ۱۴۰۰
فقط اعدام وبس که اینقد راحت به دختر مردم دست نزنن ودزدی نکنن خاک برسرشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۷ دی ۱۴۰۰
خدا لعنتشون کنه.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
۸ ماه گذشته هنوز سارقین رو دستگیر نکردید؟
خجالت داره واقعا
شرمسار باشید !
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
یارو با اون هیکل خجالت نمی‌کشه ؟. نباید به اینا رحم کرد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۴۱ ۰۷ دی ۱۴۰۰
نه علی جون خجالت برا اینا مفهوم نداره فردا هم تیپ میزنن و توی خیابون راست راست میگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۶ دی ۱۴۰۰
اللهی سر ناموستون بیاد تا بفهمید چه کردید با این دختر بدبخت.
میگن در گربلا گوشواره از گوش اطفال برداشتند. خوب بفرما! چرا 1400 قبل، همین جالا.
نهایت 5 سال میرن زندان و با مدارج عالی سرقت و زورگیری از زندان فارغ التحصیل می شوند و به آغوش گرم جامعه بر می گردند.
آهای مسئولین! وقتش نرسیده که یک کم انرژی هسته ای رو رها کنید و به داد اجتماع در حال فروپاشی برسید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۷ دی ۱۴۰۰
باید با جدیت بیشتری با هر جور دزدی برخورد بشه تا عبرت بشه برای مابقی دزدها و دزده میبینه اگه بگیرنش خبری نیست خب معلومه که راحت میره سراغ دزدی اگه دست دوتاشوش رو قطع کنن عبرت میشه برا بقیشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۶ دی ۱۴۰۰
واقعا ماشاالاه به این مملکت روز به روز داریم بدترمشه دیگه خانمها امنیت ندارند این افراد کثیف بایددرملع عام اعدام شوند تادرس عبرتی بشه برای ارازل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۰۷ دی ۱۴۰۰
بخوان اعدامش کنن میشه فعال اجتماعی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۷ دی ۱۴۰۰
فعال اجتماعی در دزدی و کارهای شیطانی مثل مابقی دزدها خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۶ دی ۱۴۰۰
۸ ماهه که اتفاق افتاده هیچ کاری نکردین حالا که فیلم پخش شده به فکر افتادین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۶ دی ۱۴۰۰
فقط باید در مقابل آموزشگاه به دار آویخته شوند تا درس عبرتی برای دیگر سارقان شود.ولی رافت قضات زیاده و پس از چند روز آزادند و دوباره به شغل خودشان ادامه میدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۶ دی ۱۴۰۰
تا اقتصاد و تورم و بیکاری حل شه این معضلات هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۷ دی ۱۴۰۰
ایناییکه گفتی درست ولی سر و وضع خرابی هم نداشتن بگی مجبور بودنا!!
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۲۳:۰۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
حقشه اینهمه طلا برای چی پوشیده خارجی ها هیچوقت نمیان سرمایه بکنند طلا بنداز تو گوششون.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۳:۰۵ ۰۶ دی ۱۴۰۰
خدا قوت به تمام رییس پلیسای این مملکت...
Netherlands
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
چرا اینقدر مدارا میکنن با سارقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا احکام اسلام انجام نمیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا اصلا جرات کنه دزدی کنه
مگه یکی دوتاس
...
France
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۶ دی ۱۴۰۰
یعنی مثلا رسانه ای شده ناراحت هستن!!! یا مثلا پلیس تمایلی به دستگیری نداشت!!؟؟ ؟ این سارقها رو بایست گرفت و بدون هیچ ملاحظه ای دستشون رو قطع کرد و در ملاعام در کنار دیگر دزدها، تا بدانند چه سرنوشت تلخی در انتطار دارند و بعدش سخت‌ترین تنبیه ها و تبعید در معدنهایی که نهایتا در معدن کار میکنن و در آخر زنده دفن میشن. حتی حامیان و مخفی کردن چنین سرقت خشنی رو بایست برخورد سخت‌تر از دزد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
خسته نباشید واقعا که بعد از هشت ماه و آنهم بعد از سر و صدای فیلم در فضای مجازی به فکر دستگیری مجرمان افتادید، دست مریزاد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۳۷ ۰۶ دی ۱۴۰۰
هر دو این سارق ها رو جلوی مردم باید دار بزنن تا درس عبرتی باشه برای بقیشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۶ دی ۱۴۰۰
وقتی دست دزد رو در ملاء عام قطع میکردند همین مردم ناراحت میشدند و اعتراض میکردند و خواستار توقفش میشدن حالا هم دزد پر رو میشه و با خیال راحت اینجور بالاها سرتون میاره! تا خود مردم التماس نکنند قوانین اسلام در قطع کردن دست دزد و اعدام مجرمین جنایت کار اجرا بشه وضع همینه باید این چیزا خواست مردم بشه ! حالا باز برید هشتگ بزنید اعدام نکنید تا هر روز بدترش سرتون بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۶ دی ۱۴۰۰
کمترین حقشون در مجازات شدن دستاشون رو ببرن البته کاری که تو ایران انجام نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۲۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
۱۲۰میلیون طلا و جواهرات داشته اونم توی محل کار!
حماقت شاخ و دم داره؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۷ دی ۱۴۰۰
احمد
پسر خوب
۱۲۰ میلیون طلا میشه ۹۰ گرم طلا . یعنی یه گردن بند و دو تا النگو و تا گوشواره و یک حلقه . الان دیگه اکثر دخترها و زنها این مقدار طلا رو حمل می‌کنن با خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۶ دی ۱۴۰۰
باید حتما فیلمش پخش بشه تا برین سارقا رو بگیرین ...
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۲:۵۴ ۰۷ دی ۱۴۰۰
بله حتما یا اشنا داشته باشی یا فیلم در بیاد
Viet Nam
ناشناس
۰۷:۲۰ ۰۷ دی ۱۴۰۰
زندان ها جا ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۶ دی ۱۴۰۰
بیچاره این دختر
خدا از این دو نفر نگذره
به شدت مجازت باید بشن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۲۶ ۰۷ دی ۱۴۰۰
فردا این دوتا شیطان صفت آزاد هستن
میگید نه، از yjc همه کاربرا تقاضا کنن که پیگیر این موضوع باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
چرا موقعی که کلیپ منتشر شد پلیس به فکر افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
اختمالا صبح شنبه فهمیدن تازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۷ دی ۱۴۰۰
در خواب بودن خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۶ دی ۱۴۰۰
این حروم لقمه ها باید اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۶ دی ۱۴۰۰
اون وقت آقای اژه‌ای دستور دادن کاری نکنید به متهم حک حرمت بشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۰۷ دی ۱۴۰۰
آقای آژه ای فرمودن متهم, فرق هست بین کسی که هنوز جرمش ثابت نشده با مجرمی که جرمش ثابت شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۰۷ دی ۱۴۰۰
اول اینکه متهم نه مجرم دوم در مورد سارقان موبایل و کیف قاپی و دزدی قاطعیت و عدم ترحم رو گفت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۳۷ ۰۷ دی ۱۴۰۰
یادت باشه مجرم با متهم فرق دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
چنین افرادی باید به اشد مجازات برسند تا دیگر کسی جرات چنین کاری را نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۶ دی ۱۴۰۰
لعنت بر اونی که دوزد رو ازاد میکنه
آخرین اخبار