نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان چگونه است؟

با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، امتحانات نیم سال اول همه پایه‌ها به صورت حضوری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به فصل امتحانات میان ترم بیش از ۱۵ میلیون دانش آموز رسیده ایم که از این آمار حدود ۷ میلیون در پایانه متوسطه اول و دوم تحصیل می‌کنند.

امتحانات نیم سال اول همه پایه‌ها به صورت حضوری است و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله لزوم استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به همراه داشتن محلول ضدعفونی کننده و خوددداری از تجمع در فضا‌های سربسته از جمله دستورالمعل‌های بهداشتی است که باید رعایت شود.

تاکنون بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان واکسینه شدنه اند طبق گفته مسئولان آموزش و پرورش، داشتن کارت واکسن از شروط لزوم حضور در مدارس است.

امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم که در امتحانات خرداد و شهریور نتوانسته اند قبول شوند از دوم تا بیست و هفتم دی ماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

/انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۵۳ ۰۷ دی ۱۴۰۰
جان دانس آموزا رو با این کارتون دارید به خطر می‌اندازید چرا هیچکس نیست جلوی این تصمیم رو بگیره چرا لجبازی میکنید آقایون مسئول آموزش و پرورش 2 ماه غیر حضوری درس دادید امتحان حضوری میگیرید؟؟!! خبرنگاران محترم لطفا شما پیگیر این خبر باشید و از مقام معظم رهبری و رئیس جمهور تقا%ا عاجزانه میکنیم جلوی این کار رو که که قراره آقایون به خاطر نمره دانش آموزا رو به کشتن بدن بگیرن لطفا لطفا لطفا
آخرین اخبار