علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو دقایقی پیش با استقبال مسئولین استانی و به‌منظور بازدید از چند طرح آبرسانی و برق وارد استان کردستان شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، کوهسار رسولی تبار رئیس شورای اطلاع‌رسانی صنعت آب و برق کردستان گفت: علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، در سفری یک‌روزه به‌منظور بازدید از چند طرح آبرسانی و برق و به‌منظور اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اقدام در حوزه‌های آب، فاضلاب و برق صبح امروز سه‌شنبه وارد کردستان شد.

رسولی تبار گفت: بازدید از سد گاران مریوان، بازدید هوایی از سد آزاد، بازدید از پروژه آبرسانی به تصفیه‌خانه آب سنندج و همچنین تصفیه‌خانه فاضلاب سنندج و جلسه با استاندار، نمایندگان و مدیران صنعت آـب و برق استان کردستان از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه علی‌اکبر محرابیان به استان است.

او افزود:علی اکبر محرابیان و هیات همراه همچنین بازدید از پروژه آبرسانی سد قوچم و اجرای آبرسانی از این سد به شهر‌های قروه و دهگلان را نیز در برنامه دارند و بعد از آن نیز طرح آبرسانی از سد سیازاخ دیواندره و خط انتقال آب به شهرستان بیجار مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی صنعت آب و برق کردستان بیان کرد: در ادامه سفر یک روزه خود به استان از دیواندره به سد عباس آباد بانه خواهد رفت تا از نزدیک به بررسی مشکلات این سد، خط انتقال و ایستگاه‌های پمپاژ آب در این منطقه بپردازد تا برای رفع مشکل آب شرب مردم این شهر تصمیم گیری شود.

پایان بخش برنامه‌های سفر وزیر نیرو به کردستان برگزاری جلسه با دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت آب و برق استان خواهد بود.

پیش از این دوبار سفر وزیر نیرو به کردستان به تعویق افتاده بود و حال این سفر مهم و حیاتی برای مردم استان با پیگیری استاندار کردستان محقق شد.

در جریان سفر یک روزه وزیر نیرو به کردستان مدیران شرکت‌های تابعه و همچنین پیمانکاران پروژه‌های فعال بخش آب و برق نیز حضور دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.