مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:بیش از ۲۶ میلیارد و ۴۸۲ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از اهداف اصلی راه‌اندازی صندوق توسعه خدمات قرض‌الحسنه‌ای کمیته امداد است که در اولویت فعالیت‌های این نهاد قرار دارد.

او بابیان اینکه هدف اصلی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان زنجان پرداخت تسهیلات به نیازمندان با تکریم و احترام و حداقل تشریفات اداری است، گفت: با همین رویکرد از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۶۹۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و توانمندسازی، کارگشایی، خرید، احداث، تعمیرات، ودیعه مسکن و تسهیلات فرهنگی پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی صندوق امداد ولایت طی امسال ۲۶۸ فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی و کسب و کار با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان، هزار و ۶۲۹ فقره وام کارگشایی به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۳۵۱ میلیون تومان ۲۲۳ فقره ودیعه مسکن با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان و ۴۷۴ مورد هم تسهیلات خرید و یا احداث مسکن با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و الباقی تسهیلات درمانی و فرهنگی است.

 


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.