گروه‌های جهادی شهید حججی در راستای مشارکت‌های مردمی در امور خیر و احسان ۲ واحد منزل مسکونی برای خانواده مددجوی کمالشهری با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز احداث و تعمیر کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین احمدی، رئیس کمیته امداد کمالشهر با اشاره به این که بسیج نقش مهم و تأثیرگذاری در تمامی زمینه‌های جامعه دارد که یکی از آن‌ها کاره‌ای جهادی است، گفت: احداث و تعمیر ۲ واحد مسکونی مددجویان از محل اعتبارات کمیته امداد البرز، گروه جهادی شهید حججی و آورده مددجو رقمی معادل ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

احمدی با اشاره به این که از برکات کارگروه جهادی خدمت‌رسانی است که آسیب دیدگان از آن به‌صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند گفت: مهم‌ترین اهداف اقدامات مشترک کمیته امداد امام و گروه‌های جهادی تلاش در راستای ریشه‌کنی فقر و ارائه خدمات حمایتی به اقشار نیازمند به‌ویژه در مناطق حاشیه‌ای مکم برخوردار در استان همانند کمالشهر است که علاوه بر احداث و تعمیر مسکن در زمینه‌های، درمانی، بسته معیشتی، جهیزیه، تحصیل و ... با خدمت‌رسانی خود در راستای ریشه‌کن کردن فقر تلاش می‌کنند.

رنجبر گفت: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند از طریق اسکن کد QR (درگاه پرداخت الکترونیکی)، و واریز به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۷۱ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود اقدام  کنند.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.