مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: اطلاع رسانی اقدام‌های دولت به مردم، به نوعی موجب امید آفرینی در جامعه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، جواد لقمان زاده مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر در بیست و نهمین نشست شورای اطلاع رسانی استان، گفت: اطلاع رسانی اقدام‌های دولت سیزدهم به مردم ضروری است، چون بیان گام‌های برداشته شده از سوی دولت به نوعی موجب امید آفرینی در جامعه می‌شود.

او افزود: عملکرد دولت در حوزه کرونا، مسکن، اقتصاد، سیاست خارجی، انرژِی و تنظیم لایحه بودجه ۱۴۰۱ با رویکرد کاهش وابستگی به نفت بیانگر وجود عزم، همت و تلاش دولتمردان برای بهبود شرایط کشور است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر ادامه داد: همه افراد جامعه با هر سلیقه و علاقه سیاسی برای گذر از مشکلات و رسیدن به توسعه و پیشرفت باید کردار و شعارشان وحدت آفرین و امید بخش باشد.

او گفت: ورود ایران به پیمان شانگهای آغاز روشنی در حوزه سیاست خارجی به شمار می‌رود و به موازات همین نگاه دولت، استان بوشهر در این مدت میزبان سفیران و هیات‌های اقتصادی خارجی از کشور‌هایی مانند بنگلادش، چین، قطر و افغانستان با هدف تحول در سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌ها بوده است.


بیشتر بخوانید


بیان اقدام‌های دولت موجب امید آفرینی در جامعه می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: امروز دنیای ارتباطات و فضای مجازی خیلی منتظر ما نمی‌ماند و باید نقش فعال خود را در زمینه اطلاع‌رسانی ایفا کنیم در غیر این صورت به سمتی می‌رویم که بعد‌ها باید هزینه‌ها پرداخت کرد.

عبدالرحیم افروغ افزود: در بسیاری از مواقع افراد از سر دلسوزی مطالبی را عنوان می‌کنند که باعث ایجاد حاشیه می‌شود، بنابراین، «زیست مجازی» باید به‌عنوان بخشی از حوزه مدیریت مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

او ادامه داد: امید آفرینی، نشاط اجتماعی و امید به روشن بودن فضای پیش رو مساله جدی است که از طریق رسانه تحقق می‌یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: امروز آموزش‌های عمومی در حوزه‌های مختلف دچار چالش است و با تولید‌ فناوری‌های جدید باید آموزش‌های لازم را به جامعه ارائه داد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.