علوی:

طرح انتقال بازار گل اشکال دارد

عضو شورای شهر تهران گفت: طرح ما برای انتقال بازار گل اشکال دارد که نتوانسته ایم ۶۰۰ مالک را به انتقال راضی کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، احمد علوی عضو شورای شهر تهران در سی و پنجمین جلسه علنی شورا اظهار کرد: تعجب می‌کنم که چطور ما برای احداث اتوبان امام علی (ع) توانستیم ۹ هزار پلاک را تملک کنیم و اکثر شهروندان هم راضی باشند، اما نتوانیم چندین سال، بازار گل محلاتی را به مکان دیگر منتقل کنیم؟ جواب این است که ما به تنها چیزی که فکر نمیکنیم شهروندان هستند.

وی ادامه داد: طرح ما برای انتقال بازار گل اشکال دارد که نتوانسته ایم ۶۰۰ مالک را به انتقال راضی کنیم . ما اراده‌ای برای حل این معضل نداریم. آن فردی که هزار لیتر بنزین به خانه اش در خاوران می برد می‌داند که خطرناک است، اما مجبور است، چون زندگی اش نمی‌گذرد.

عضو شورای شهر تهران درباره ایمنی بازار گل محلاتی گفت: شخصی که آنجا کار می‌کند میداند چه خطراتی جانش را تهدید می‌کند، اما چه کند که زندگی اش نمی‌گذرد.

علوی یادآور شد: کی میخواهیم منافع مردم را به منافع شهرداری ترجیح دهیم؟ کی منافع مردم را در طرح‌ها دیدیم و مردم همراهی نکردند؟ این تیم فعلی همان‌ها هستند که وقتی منافع مردم را لحاظ کردند، ۹ هزار پلاک را تملک کردیم و مردم همراهی کردند.

وی تصریح کرد: اشکال از خود ما و طرح‌های ماست، از شهرداری تهران میخواهم تمام طرح‌های گذشته را بریزند دور و یکبار دیگر برای مردم فکر کنیم. وضع زندگی مردم را در نظر بگیریم بعد برایشان فکر کنیم. این نمی‌شود که بدون در نظر گرفتن منافع مردم برای آن‌ها تصمیم بگیریم.

عضو شورای شهر تهران در پایان افزود: نکات ایمنی در بازار گل رعایت نشده، اما شما نگاه مهربانانه به مردم داشته باشید، ایستگاه آتش نشانی چسبیده به بازارگل! چرا با مردم مهربان نبودیم و ۶۰۰ کپسول آتش نشانی به آن‌ها ندادیم؟ به خدا این‌ها شهروندان ما هستند. جان مردم برای ما اهمیت ندارد؟

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، بازار گل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار