زن ۴۴ ساله اراکی به علت گاز گرفتگی در منزل مسکونی فوت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  زن ۴۴ ساله اراکی به علت گاز گرفتگی در منزل مسکونی، به بیمارستان منتقل و سرانجام بر اثر شدت مسمومیت در بیمارستان فوت شد.

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک در این باره گفت: ساعت ۰۸:۳۴ صبح روز گذشته، با اعلام گزارشی از فوت یک نفر به علت گازگرفتگی در یکی از شهرک‌های مسکونی شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ امیر مختاری افزود: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل مشاهده شد، زنی ۴۴ ساله در منزل مسکونیش دچار گازگرفتگی شده و دارای علائم حیاتی می‌باشد که بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از گذشت اندک زمانی به علت شدت مسمومیت در بیمارستان فوت شد.

او با تأکید بر رعایت اصول ایمنی از سوی شهروندان در هنگام استفاده از وسایل گرمایشی اضافه کرد: با هماهنگی با دستگاه قضائی جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

با توجه به فصل سرما و استفاده بیشتر از وسایل گرمایشی متاسفانه گاز گرفتگی ناشی از رعایت نکردن اصول ایمنی در این فصل بیشتر شده و موجب میشود برخی‌ها در اثر رعایت نکردن اصول ایمنی به خواب ابدی فرو بروند.

امسال و سال‌های گذشته حادثه فراوانی از این دست اتفاقات تکرار شده است، اما بسیاری هنوز نکات ایمنی را جدی نمی‌گیرند که نتیجه اش آن میشود که خود و اطرافیان را به کام مرگ میبرند.

حالت تهوع، سردرد، سرگیجه از علائم گاز گرفتگی هستند و اگر در محیط بسته که با وسیله گاز سوز گرم می‌شود قرار گرفتید و دچار این حالات شدید درب‌ها و پنجره‌ها را باز کنید و هرچه سریعتر از محیط خارج شوید و با شماره‌های ۱۲۵ و ۱۱۵ تماس بگیرید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.