رویت پنج شی ء درخشان در آسمان یکی از شهرهای آمریکا خبرساز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا همان «شیء پرنده ناشناس»، در سراسر جهان منتشر شده است، اما کسی منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

به تازگی رویت چند شی ء ناشناس درخشان در آسمان شهر آتلانتا آمریکا خبرساز شده است. یک کاربر شبکه اجتماعی ردیت ویدئویی از این اشیاء پرنده درخشان را که در حال پرواز در آسمان هستند منتشر کرد. در این ویدئو این اشیاء پرنده که شکلی شبیه به یک دایره را ایجاد کرده اند در آسمان دیده می‌شوند.


بیشتر بخوانید


کاربر rozetta۱۱ نوشت: «۵ شیء پرنده ناشناس در تاریخ ۲۹ دسامبر در آسمان و نزدیک به محل وقوع صاعقه در ابر‌ها دیده شدند. آیا ارتباطی با یوفو‌ها با طوفان‌های صاعقه وجود دارد؟»

او افزود: «۴ شیء از میان ابر‌ها عبور می‌کردند و یکی از آن‌ها نزدیک زمین بود. آن‌ها همچنین یک شکل منظم را ایجاد کرده بودند.»

انتهای پیام/این پست ۷۶۹ رای مثبت و ۱۷۰ کامنت دریافت کرد. در حالی که برخی از کاربران این اشیاء را پرنده توصیف کردند برخی آن را با فرازمینی‌ها مرتبط دانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «مطمئنا این اشیاء پرنده با اقیانوس‌ها مرتبط هستند.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی رصا چوپانی
۲۳:۲۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
خبلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۲:۲۲ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
مسخره بازیا چیه معلوم نیست پهپاد یا بالن... ادم فضایی وایسه اونجا فیلم ازش بگیرن... ولمون کو دلت خوشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۱۹:۲۰ ۲۵ دی ۱۴۰۰
من مشغول پست نگهبانی در منطقه مرزی بودم . حول و حوش ساعت 3 بامداد و دقیقا یک شی نورانی که حالت چند پر داشت بی صدا هم بود ظاهر شد و حتی نیروهای ترکیه هم که اطراف مرز ما بودند سر و صدا کردند... همه مبهوت بودیم و محو مانده بودیم که باید چی کار کنیم و این دقیقا چیه؟ فرماندهی مرزبانی استعلام که گرفت گفتن نه پهبادی داشتیم و نه شی که پرتاب کرده باشیم... خیلی عجیب بود برام که این نور یک دفعه ظاهر شد و بعد از سه دقیقه محو شد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۳۷ ۱۴ دی ۱۴۰۰
یکچیزی هست به اسم شهاب سنگ
این همونه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۱۵ ۲۵ دی ۱۴۰۰
مهندس به مغزت فشار نیاز یه چیزی میشی ها... شهاب سنگ توقف نمیکنه و ذراتش به مرور بر اثر برخورد به زمین کاسته میشه و محو میشه... مجبور نیستی که نطق کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۸ دی ۱۴۰۰
کاشکی اون شب که از یوفو پیاده شدن نترسیده بودم همراهشون میرفتم
آخرین اخبار