اقدام رانندگان خودروهای اسکورت یک مقام سیاسی در مالزی در مسدود کردن مسیر آمبولانس به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این یک امر بدیهی است که رانندگان باید هنگام رانندگی در جاده و خیابان، راه را برای وسایل نقلیه اضطراری مانند آمبولانس، پلیس و کامیون‌های آتشنشانی باز کنند. با این حال در برخی از موقعیت‌ها مشاهده می‌شود که رانندگان با دیدن این وسایل نقلیه وظیفه خود را به عنوان یک شهروند آگاه ایفا نمی‌کنند.

تصاویری که به تازگی منتشر شده، مسدود کردن مسیر آمبولانس حامل بیمار توسط چند خودروی اسکورت را نشان می‌دهد. این خودرو‌ها که در حال اسکورت خودروی نخست وزیر مالزی حین بازدید از مناطق سیل زده بودند، مسیر آمبولانس را مسدود کردند.


بیشتر بخوانید


پلیس سلطنتی مالزی در بیانیه‌ای در حساب رسمی فیسبوک خود از بررسی این اتفاق خبر داد. «ناظر عضمان بن شریعت»، رئیس ترافیک سلانگور مالزی در این باره گفت: «نخست وزیر در راه بازدید از مناطق سیل زده بود تا عملیات کمک رسانی به قربانیان سیل اخیر را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد. خودروی اسکورت نه تنها مسیر آمبولانس را مسدود کرد بلکه افسر اسکورت، ارزیابی اولیه را از خودروی آمبولانس انجام داد. به افسران اسکورت دستور داده شده که اولویت عبور وسایل نقلیه اورژانسی حامل بیماران را مد نظر قرار دهند. بررسی‌ها در این باره در حال انجام است.»

خودروی اسکورت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.