مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: کسب رتبه برتر بخش مقاله در جشنواره پژوهش در مدیریت پسماند شهری یکی دیگر از افتخارات این سازمان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غلامرضا ساکتی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: سیزدهمین دوره جشنواره پژوهش و نوآوری مدیریت شهری، همانند دوره قبل با عنوان مجمع شهری تهران در پنج قالب کتاب، پایان‌نامه، مقاله، طرح نوآورانه و طرح پژوهشی برگزار شد. 

وی گفت: این رویداد ۲۰۲۹ اثر در سایت جشنواره ثبت نام کردند و طی فرایند داوری، چهار اثر به عنوان رتبه برتر، ۱۳ اثر به عنوان رتبه برگزیده و ۲۹ اثر شایسته تقدیر به عنوان آثار منتخب معرفی شدند.

ساکتی گفت: کارشناسان و پژوهشگران این سازمان با ارسال چندین اثر در قالب مقاله‌های علمی، طرح و فناوری در این رویداد شرکت کردند که یکی از مقاله‌های ارسالی از سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در محور خدمات شهری با عنوان آنالیز جامع ریجکت پسماند شهری، به عنوان منبع تولید سوخت مشتق از پسماند در کشور‌های در حال توسعه توانست رتبه برتر را از آن خود کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: این مقاله در جامع‌ترین رویداد علمی-تخصصی مدیریت شهری در کشور حائز رتبه برتر شده است. این مقاله به زبان انگلیسی بوده و در سال ۲۰۲۰ در نشریه معتبر Renewable Energy با ضریب تاثیر ۸ منتشر شده است.

وی گفت: مقاله گفته شده گزیده‌ای از اقدامات فنی این سازمان در راستای پروژه تولید RDF و مصرف آن به عنوان سوخت کمکی در صنایع سیمان بوده که در سالیان گذشته پیگیری شده و نشان دهنده اقدامات دقیق علمی و فنی سازمان در جهت مدیریت اصولی پسماند شهری و تبدیل آن به انرژی در مسیر توسعه پایدار شهری است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: در بخش طرح نوآورانه با محور نوآوری و هوشمندسازی شهری نیز طرح دستگاه مکانیزه (خود دریافت) جهت راه اندازی ایستگاه هوشمند دریافت پسماند خشک حائز رتبه شایسته تقدیر شد.

انتهای‌پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.