نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دیوان محاسبات در صورت بروز تخلفات، موارد خاص و مهم را با مستندات لازم در راستای مطالبه‌گری و بیان در خطبه‌های نماز جمعه به نماینده، ولی فقیه در استان ارائه کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  حجت الاسلام مصطفی محامی در دیدار ابراهیم ویسی مدیرکل دیوان محاسبات استان  گفت: در صورت بروز تخلفات و قانون‌شکنی در دستگاه‌های مختلف، دیوان محاسبات باید به عنوان مدعی‌العموم کار را دنبال کرده و موارد خاص و مهم را پس از کارشناسی با مستندات لازم برای مطالبه‌گری و بیان در خطبه‌های نماز جمعه و سایر تربیون‌ها به نماینده، ولی فقیه در استان ارائه کند.

نماینده  ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید از ظرفیت گروه‌های مردمی و مطالبه‌گر استفاده شود و گزارشات مبنی بر فساد و قانون‌شکنی در دستگاه‌ها را در راستای مطالبه‌گری در اختیار آن‌ها قرار دهید. نگه داشتن حرمت اشخاص مهم است، اما منافع ملی نیز باید حفظ شود و بر هر چیزی مقدم است.

ابراهیم ویسی در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه پرداخت و  گفت: حضور به موقع، اصلاح رویه و پیشگیری از تخلفات اداری، از مهمترین سیاست‌های دیوان محاسبات در استان است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و همت صورت گرفته توسط مجموعه دیوان محاسبات استان، گزارش تفریغ بودجه سال گذشته چند ماه زودتر به مجلس تقدیم شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار