خبرگزاری فرانسه در گزارشی به بازتاب انتقاد مردم مناطق توفان زده در ایالت کنتاکی از نحوه امداد رسانی دولت آمریکا پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، خبرگزاری فرانسه در گزارشی به نارضایتی‌های ساکنان مناطق توفان زده آمریکایی پرداخت و اعلام کرد مردم مناطق توفان زده در ایالت کنتاکی از نحوه امدادرسانی دولت ناراضی هستند.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، با وجود اینکه چندین هفته از زمان توفان گذشته است، اما هنوز مردم مناطق توفان زده این ایالت از مکانی مناسب برای اسکان موقت برخوردار نیستند. برخی از آن‌ها مجبور شده اند در محل ویرانه خانه‌های خود ساکن شوند.

خبرگزاری فرانسه همچنین اعلام کرد ساکنین حتی غذای کافی برای خوردن ندارند و سازمان‌های امدادرسان محلی به آن‌ها غذا می‌رسانند.

یکی از اهالی گفت: خانه من ویران شد، دیوار‌های آن از بین رفته است. وزش شدید باد دیوار جلو و عقب خانه را از بین برده است. طوفان بخش‌هایی از دیوار‌های خانه من را با خود به پایین جاده در چند مایلی اینجا برده است. من تلاش کردم که آن‌ها را به اینجا بیاورم.

وی افزود: وضعیت خوب نیست. هرگز خوب نیست. افرادی در داخل جوامع اینجا برای ما غذا و لباس می‌آورند. ما شاهد هیچ کمکی از طرف دولت نیستیم.

او گفت: من دیگر پولی ندارم. من حتی بیمه ندارم. من نمی‌دانم چه بگویم.

پیشتر بایدن طی سخنانی در میان خرابه‌های کنتاکی گفته بود: دامنه و مقیاس این ویرانی فراتر از باور است. این گردباد‌ها همه چیز را در مسیر خود بلعیدند.

سخنگوی مدیریت اضطراری کنتاکی پیش از این گفته بود که از زمان شروع توفان در کنتاکی ۷۱ نفر کشته شده اند. ۱۸ هزار و ۵۰۰ مورد قطعی برق نیز کماکان وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار